اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان:

شهدا با نثار خونشان جاودانه تاریخ شدند

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان گفت: شهدا با نثار خونشان، جاودانه تاریخ شدند و باید یاد و خاطره آنها همواره گرامی داشته شود.

شهدا با نثار خونشان جاودانه تاریخ شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت روز بزرگداشت شهدا، با حضور کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان در نمازخانه این شرکت برگزار شد، از مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان در این مراسم با گرامیداشت یاد و مقام شهدا، آنان را ذخایر مادی و معنوی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: شهدا با نثار خونشان، جاودانه تاریخ شدند.

حجت‏الاسلام قدرت‏الله قنبری با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران اظهار داشت: خداوند متعال به شهدای در راه خود آنچنان عظمتی داده است که همواره در محضرش متنعم به نعمات معنوی هستند.

مسئول فرهنگی صنعت آب و برق استان سمنان با بیان جایگاه رفیع شهدا در پیشگاه باری‏تعالی افزود: شهید با اهدای خون خود، تمامی گناهانش بخشیده شده و به مقام شفاعت نائل می‏شود.

وی تداوم راه شهیدان را در شناخت آنان و هدفی که برای آن شهید شده‏اند، دانست و گفت: باید وصیت‏نامه شهدا را با دقت بیشتری مطالعه کرد و به خواسته‏هایشان جامه عمل پوشانید.

قنبری توجه به فریضه نماز و نمازجمعه و جماعت و نیز همراهی با ولایت فقیه را از مهم‏ترین وصایای شهدا به ملت شهیدپرور ایران دانست.

در پایان این مراسم، کارکنان شرکت برق منطقه‏ای سمنان با حضور در جایگاه یادمان شهدای این شرکت، به  مقام شامخ همکاران شهید خود ادای احترام کردند.

انتهای پیام/2249/ی20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول