اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج :

مدیران دستگاه‌ها مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار آوج گفت: مدیران دستگاه‌ها باید سعی کنند مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را گره‌گشایی و حل نمایند و به درد دل آن‌ها گوش دهند.

مدیران دستگاه‌ها مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کنند

سیدعبدالله موسوی در حاشیه نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان آوج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج  اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران عزیزترین قشر جامعه بوده و به همین دلیل تلاش برای خدمت‌رسانی به آن‌ها وظیفه‌ای است که بر گردن آحاد جامعه قرار گرفته است.

فرماندار آوج افزود: مدیران دستگاه‌ها باید سعی کنند مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را گره‌‌گشایی و حل نمایند و به درد دل آن‌ها گوش دهند.

موسوی با بیان اینکه‌ ملت ایران قدرشناس حقیقی جامعه ایثارگری و خانواده آنان هستند، ادامه داد: نباید اجازه داد تا برخی از تبلیغات مسموم خدشه‌ای به حرمت و منزلت خانواده شهدا وارد کرده و آنان را دل‌‌آزرده کند.

وی با بیان اینکه عدم قدردانی و سپاس از خانواده شهدا در جامعه کنونی شایسته نیست، تصریح کرد: آحاد ملت و مسئولان باید تا ابد قدردان کسانی باشند که برای اعتلای میهن از جان شیرین خویش مایه گذاشته و استقلال نظام اسلامی را تضمین کردند.

وی عنوان کرد: گرچه شهدا و ایثارگران با خدا معامله کردند اما تمام ملت وظیفه دارند تا به کسانی که در راه دفاع از کیان و اعتقادات این مملکت فداکاری کردند، ادای احترام و دین کرده و آنان را خشنود کنند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان آوج تجلیل و پاسداشت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از ضروریات مهم برشمرد و تصریح کرد: این اصل همواره باید مورد نظر مدیران و متولیان امر قرار داشته و پیگیری شود.

فرماندار آوج گفت: آحاد ملت باید سعی کنند تا در حفظ آرمان‌های شهدا که همان اسلام ناب محمدی(ص) و ولایت فقیه است تلاش بیشتری به خرج داده و پایدارتر به حرکت خویش ادامه دهند.

موسوی با تأکید بر این مسئله که سرکشی از خانواده معظم شهدا باید به صورت مداوم صورت گیرد، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در طول سال هر کدام از مردم و مسئولان حداقل‌ یک‌ بار به دیدار خانواده شهدا رفته و از آنان دل‌جویی به عمل آورند.

وی پیرامون مصوبات صورت گرفته در جلسه بنیاد شهید این شهرستان عنوان کرد: در این جلسه مقرر شد تا عملیات سقف‌گذاری گلزار شهدای شهر آوج با مشارکت شهرداری آوج، بنیاد شهید و فرمانداری به انجام رسیده و عملیات تکمیل مزار شهدای روستاهای شهرستان آوج نیز در سال 92 به اتمام برسد.

فرماندار آوج ابراز داشت: همچنین در جلسه امروز بر ضرورت استقرار هرچه‌ سریع‌تر ارگان بنیاد شهید و امور ایثارگران در شهرستان آوج تأکید شد.

انتهای پیام/77005/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول