اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مشاور رئیس هلال احمر

یادواره شهدای امدادگر یزد برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهدای امدادگر به ویژه شهدای هلال احمر استان یزد برگزار شد.

یادواره شهدای امدادگر یزد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور،‌ ظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: شهدا همه چیز خود را نثار کردند و به هیچکدام از داشته‌های خود وابستگی نداشتند و از این روست که امروز در کشور جمهوری اسلامی بدون حضور پوتین‌پوش‌های آمریکایی می‌توانیم زندگی کنیم.

پورطلوعی با تاکید بر لزوم حفظ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هلال احمر، به تشریح فعالیت‌ها و ایثارگری‌های این قشر پرداخت.

وی همچنین ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این یادواره، پیام رئیس هلال احمر کشور را در این مراسم قرائت کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: هلال احمر در کنار دستگاه‌های مختلف، فعالیت‌های بسیاری داشته است و از خودگذشتگی‌ نیروهای این جمعیت از چشم هیچکس دور نماند.

حمید پارسائیان عنوان کرد: هلال احمر در سراسر کشور 479 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 9 نفر از آنها شهدای هلال احمر استان یزد بوده‌اند.

استاندار یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: اصل اولی که در دوران دفاع مقدس رقم خورد، خدامحوری بود و پس از آن توسل محمدی، ولایت‌مداری و برنامه‌ریزی، سبب پیروزی‌های پی در پی ما شد.

محمدرضا فلاح‌زاده با تاکید بر اینکه همه این اصل‌ها پیروزی‌های دفاع مقدس را رقم زد، افزود: اکنون نیز همه این اصل‌ها در زندگی ما کارآمد هستند و باید از آنها بهره بگیریم.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌‌ریزی اکنون نیز در زندگی ما کارامد است، بیان کرد: خانواده‌ها ما امروز باید برای اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی داشته باشند.

فلاح‌زاده خاطرنشان کرد: نگاه تاریخ و مطالعه تاریخ، نیاز امروز و آینده و تجزیه و تحلیل، باید در همه برنامه‌ریزی‌های مهم دخیل شود.

در این مراسم از خانواده 9 شهید امدادگر استان یزد تجلیل شد.

علی اصغر حسینی، خدابخش پورجناعی، عبدالحمید عباسی، اکبر غضنفری، عبدالرضا جیزانی، عبدالرحمن حیدری، محمد دهقان، محمدجواد فصاحت و محمد مهدی قصاب خراسانی، شهدای امدادگر استان یزد هستند.

انتهای پیام/2464/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول