اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد اعلام کرد

عملکرد موفق بازرسی اصناف طی سال جاری

خبرگزاری فارس: رییس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد از عملکرد موفق بازرسی اصناف طی سال جاری خبر داد.

عملکرد موفق بازرسی اصناف طی سال جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد، جعفر معماریان طهرانی اظهار داشت: واحد بازرسی و نظارت اصناف خراسان و واحدهای بازرسی اتحادیه­های صنفی با نظارت مستمر بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی، با هرگونه تخلف به طور جدی برخورد و به شکایات مردمی رسیدگی می­کنند.

معماریان طهرانی با اشاره به استقرار 25 اکیپ ویژه بازرسی نوروزی در سطح شهر عنوان کرد: بازرسی و نظارت اصناف خراسان‌رضوی علاوه بر اقدامات معمول بازرسی از واحدهای صنفی در طی سال، در مواقع خاص مانند ایام پایانی سال به منظور خدمت­رسانی شایسته به زائران و مجاوران عزیز بازرسی را به صورت ویژه انجام می­دهد.

وی در خصوص طرح ویژه بازرسی و نظارت اصناف تصریح کرد: اکیپ­های ویژه بازرسی و نظارت مستقر در اصلی­ترین نقاط سطح شهر، بازرسی از واحدهای صنفی و رسیدگی به گزارشات و شکایات مردمی دریافت شده از طریق سامانه تلفنی 124 و سامانه پیامکی 30008124 را بر عهده دارند.

رییس مجمع امور صنفی توزیعی و خدماتی مشهد افزود: کلیه واحدهای صنفی مکلف به نصب نرخ­نامه خدمات، درج قیمت کالا و رعایت درصد سود خرده فروشی و عمده فروشی هستند که در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده با متخلفان برخورد قانونی

می­شود.

معماریان طهرانی در خصوص اقدامات واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات صنفی بیان کرد: در بهمن ماه سال جاری با پیگیری واحد رسیدگی به شکایات و تخلفات صنفی و اقدامات مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان، حدود دو هزار و 800 شکایت از واحدهای صنفی سطح شهر دریافت و بالغ بر 317 میلیون ریال به شاکیان واحدهای صنفی عودت داده شد.

وی ضمن اعلام ارزش یک میلیارد و 700 میلیون ریالی فرم­های تخلف صادرشده در کل استان طی ماه گذشته، خاطرنشان کرد: پایگاه مرکزی بازرسی اصناف خراسان‌رضوی آماده دریافت و رسیدگی به گزارشات کتبی و تلفنی همشهریان است و امید است بتوانیم به عنوان دومین کلان­شهر مذهبی جهان میزبان شایسته­ای برای زائران بارگاه علی بن موسی الرضا(ع) در ایام نوروز باشیم.

انتهای پیام/70005/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول