اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر خبر داد

نظارت مداوم بر اصناف شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلامشهر اعلام کرد: در حال حاضر عملکرد اصناف فعال در این شهرستان به صورت مداوم تحت نظارت بازرسان قرار دارد.

نظارت مداوم بر اصناف شهرستان اسلامشهر

غلامحسین آرام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: با توجه به اینکه روزهای پایانی سال و ایام نوروز را در پیش رو داریم و در این روزها مردم اقدام به خریدهای نوروزی خود می‌کنند، لازم است که بیشتر از دیگر ایام سال بر عملکرد اصناف به ویژه نحوه قیمت‌گذاری‌ها نظارت شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور از حدود 2 ماه قبل جلسات ستاد کنترل بازار و همچنین دستگاه‌های اجرایی ذیربط مانند اداره صنعت و تجارت در اسلامشهر به صورت منظم برگزار شده و در این جلسات برنامه‌ریزی لازم برای کنترل بازار در روزهای پایانی سال صورت گرفته است.

عالی‌ترین مقام اجرایی در اسلامشهر افزود: یکی از تصمیم‌هایی که در این جلسات اتخاذ شد، تشکیل تیم‌های نظارتی ثابت بوده که این تیم‌ها از 15 اسفند بازرسی‌های مداومی را از اصناف مختلف انجام داده‌اند.

آرام متذکر شد: فعالیت این تیم‌ها تا پایان 15 فروردین تداوم خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فضای اقتصادی در شهرستان اسلامشهر تحت کنترل است، گفت: تلاش‌های بسیاری از سوی دستگاه‌های مسئول برای ایجاد آرامش در بازار طی روزهای پایانی سال صورت گرفته و خوشبختانه شاهد نتیجه دادن این تلاش‌ها هستیم.

فرماندار شهرستان اسلامشهر ادامه داد: بارها تاکید کرده‌ایم که در این زمینه باید قانون به صورت کامل اجرا شود و اصناف مختلف نمی‌توانند به صورت شخصی اقدام به قیمت‌گذاری کالاهای خود کنند.

آرام افزود: به طور قطع تیم‌های بازرسی از اصناف فعال در اسلامشهر با کوچک‌ترین رفتارهای خلاف قانون برخورد کرده و با توجه به حساسیت شرایط اقتصادی فعلی، برخوردهای سختی با متخلفان در این حوزه صورت خواهد گرفت.

فرماندار اسلامشهر در پایان ضمن تقدیر از همکاری و تعامل اکثر اصناف فعال در این شهرستان گفت: خوشبختانه اکثر صنوف اسلامشهری بر اجرای قانون تاکید دارند و از سوی دیگر لازم است مردم نیز همکاری لازم را با بازرسان داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، به ویژه در حوزه قیمت‌گذاری اجناس از سوی اصناف، موضوع را به مقام‌های صلاحیت‌دار اطلاع دهند.

انتهای پیام/2302/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول