اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیرجند:

توجه به مدیریت بحران باید در دستور کار مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی فرماندار بیرجند با بیان اینکه مدیریت در دستگاه اجرایی مهم است، گفت: اما توجه به مدیریت بحران مهم‌تر است و باید به آن توجه ویژه شود.

توجه به مدیریت بحران باید در دستور کار مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی رونقی عصر امروز در کارگروه مدیریت بحران شهرستان بیرجند با اشاره به زلزله اخیر در بخش زهان اظهار کرد: تمام واحدهایی که در زلزله اخیر خسارات اندکی دیده‌اند در صورتی که اصل بنا توسط تیم کارشناسی بنیاد مسکن تشخیص داده شود می‌توانند برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده اقدام کنند.

وی به کار آواربرداری در این مناطق اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 9 کامیون در مناطقی که زلزله رخ داده مستقر شده و کار آواربرداری را انجام می‌دهند.

*توزیع 300 دستگاه چادر در روستاهای زلزله‌زده خراسان‌جنوبی

معاون جمعیت هلال احمر بیرجند نیز از توزیع 300 دستگاه چادر در روستاهای پدمرود، فخررود، اوجان، شاخن، فورجان، میریک و مبارک‌آباد که در زلزله اخیر خسارت دیده‌اند، خبر داد.

علیرضا احمدی‌پیما تصریح کرد: تاکنون از کمک‌های مردمی استفاده نشده و هر چه به مناطق زلزله‌زده ارسال شده مربوط به خود هلال احمر است.

وی یادآور شد: علاوه بر توزیع چادر کمک‌های جنسی از قبیل موکت، چراغ والر، پتو و سبدهای غذایی نیز تاکنون از سوی هلال احمر بیرجند بین آسیب‌دیدگان توزیع شده است.

معاون جمعیت هلال احمر بیرجند با اشاره به اینکه نخستین تیم اعزامی 57 دقیقه پس از وقوع حادثه در محل حاضر شده است، گفت: با توجه به طول 120 کیلومتری مسیر زمان استاندارد به طور کامل رعایت شده است.

احمدی‌پیما اظهار کرد: همچنین در شب حادثه سه تیم درمان متشکل از پزشک و پرستار، دو تیم آواربرداری و چهار تیم اسکان اضطراری به حالت آماده‌باش به منطقه اعزام شدند.

انتهای پیام/69002/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول