اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خواستار شد

رفع مشکلات واحدهای تولیدی به منظور افزایش اشتغال

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مشکلات واحدهای تولیدی به منظور افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری هرچه سریع‌تر باید مرتفع شود.

رفع مشکلات واحدهای تولیدی به منظور افزایش اشتغال

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباس نخعی صبح امروز در ششمین جلسه کارگروه استانی ستاد تسهیل امور واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان و چهارمین ستاد تسهیل در سال 91 با حضور رئیس خانه صنعت و معدن استان، مدیران بانک‌های ملی، صادرات، تجارت، صنعت و معدن و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی در محل معاونت برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری اظهار داشت: مهم‌ترین هدف کارگروه استانی ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی و رفع موانع تولید از سر راه تولیدکنندگان است.

وی افزود: مصوبات ستاد تسهیل امور پشتیبانی و صنایع شهرک‌های صنعتی استان نقش بسیار مؤثری در رفع سریع مشکلات واحدهای صنعتی دارد که باید با جدیت دنبال شوند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: رسیدگی به مشکلات این واحدها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که خوشبختانه ستاد تسهیل استان گام‌های ارزنده‌ای در این زمینه برداشته است.

نخعی با تأکید بر لزوم رفع مشکلات واحدهای تولیدی با هدف افزایش اشتغال و سرمایه‌گذاری گفت: ستاد تسهیل به منظور رسیدگی به مشکلات واحدهای صنعتی جلسات متعددی تشکیل داده که در این جلسات مصوبات بسیار خوبی هم به تصویب رسیده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این ستاد توانسته است شرایط خوبی را برای رفع موانع واحدهای تولید فراهم کند و بخش قابل توجهی از چالش‌ها را برطرف سازد.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان تأکید کرد: با توجه به فشارهای اقتصادی دشمن همه باید دست در دست هم داده و با همدلی و همفکری امور را پیش ببریم.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در زمینه رفع مشکلات 12 واحد صنعتی استان تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام/75002/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول