اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

60 درصد اشتغال کمیته امداد محقق شده است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: به همت کمیته امداد استان اردبیل 60 درصد تعهد اشتغال به ثمر نشسته و امیدواریم این روند صعودی همچنان ادامه پیدا کند.

60 درصد اشتغال کمیته امداد محقق شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه شورای اشتغال کمیته امداد که با حضور بانک‌های عامل در محل کمیته امداد اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: در یک ماه اخیر جهش خوبی را در تحقق اشتغال کمیته امداد شاهد بودیم به طوری که میانگین 25 تا 30 درصد تحقق اشتغال در این نهاد به حدود 60 درصد رسید.

وی با قدردانی از تلاش این نهاد انقلابی و بانک‌های عامل در همراهی مددجویان برای ایجاد اشتغال پایدار خاطرنشان کرد: ما از بانک‌های عامل قدردانی می‌کنیم، چرا که تاکنون به خوبی پای کار بوده‌اند و امیدواریم در دو هفته پایانی سال نیز همچنان به پرداختی خود ادامه دهند تا اعداد و ارقام مناسب و تعهد شده عینیت پیدا کند.

استاندار اردبیل یادآور شد: بانک‌های عامل برای آخرین جلسه شورای اشتغال کمیته امداد قرار است به تعهدات خود عمل کنند و اگر بیشتر از تعهد خود نیز عملکردی داشتند به عنوان عیدی برای مددجویان محسوب شده و دل این خانواده‌ها شاد ‌شود.

نیکزاد گفت: هر چند ممکن است برای برخی از مدیران، مسئولان و مجموعه‌های بانکی رقم 5 میلیون تومان تسهیلات رقم کم و ناچیزی باشد، اما همین رقم کم می‌تواند برای بسیاری از خانواده‌ها و به ویژه مددجویان کمیته امداد راهگشا بوده و معضلات اقتصادی و اشتغال آنها را برطرف کند.

این مسئول عنوان کرد: بانک‌های عامل قول داده‌اند که تا روز آخر سال پرداختی خود را ادامه دهند تا از این طریق بتوانند بخشی از مشکلات اقتصادی و تنگناهایی که امروز مردم به ویژه اقشار آسیب‌پذیر به آن گرفتار هستند و درگیر آن هستند را برطرف کرده و یک روند امیدوار‌کننده‌ای در زندگی آنها به وجود آورند.

رئیس شورای اشتغال استان بیان داشت: امروز دشمنان قسم خورده این انقلاب با تمام تحریم‌ها و فشارها به سراغ ملت ایران آمدند تا شاید از این طریق بتوانند این ملت را تسلیم خواسته‌های خود کنند، اما دریغ از ذره‌ای تسلیم و از دست دادن مقاومت که در شان این ملت نیست، چرا که مردم ایران مردم عاشورایی و کربلایی هستند که در تمام صحنه‌ها توانسته‌اند فشارها را از خود دور کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نیکزاد تکیه بر اقتصاد مقاومتی را بهترین راهکار در عبور از تحریم‌های فعلی دشمن برشمرد و افزود: دولت، مجلس و سایر دلسوزان این نظام آستین بالا زده‌اند تا این ملت را با سربلندی و اقتدار از مشکلات و نارسایی‌ها عبور دهند که در این مسیر به عزت روز‌افزون و شوکت جاودانه نیازمندیم.

بانک کشاورزی با 39 مورد پرداختی خوداشتغالی و مشاغل خانگی بیشترین همراهی را با مددجویان داشته است

وی در بخش دیگری از سخنان خود کل سهمیه مشاغل خانگی و خوداشتغال کمیته امداد در سال 91 را 46 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: تاکنون از این رقم 5 میلیارد و 500 میلیون تومان به همت بانک‌ها پرداخت شده است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: در دو هفته اخیر 92 مورد پرداخت تسهیلات خوداشتغالی با 600 میلیون تومان و 65 مورد پرداختی تسهیلات مشاغل خانگی با رقم 300 میلیون تومان اتفاق افتاده است.

نیکزاد ابراز داشت: در بین بانک‌ها بانک کشاورزی بیشترین پرداختی را به مددجویان کمیته امداد داشته به طوری که 39 مورد پرداختی با 219 میلیون تومان در هفته‌های اخیر اتفاق افتاده است.

این مسئول تاکید کرد: بانک صادرات 31 مورد با 212 میلیون تومان پرداختی در ماه‌های اخیر داشته که در جایگاه دوم پرداختی‌ها برای این نهاد انقلابی قرار دارد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی استان جایگاه سوم را متعلق به بانک ملی دانست که با 28 مورد پرداختی در حوزه خوداشتغالی و مشاغل خانگی 107 میلیون تومان پرداختی را به مددجویان کمیته امداد داشته است.

نیکزاد در پایان سخنان خود گفت: در یک هفته گذشته نیز بانک صادرات 26 مورد تسهیلات خوداشتغالی و پنج مورد تسهیلات مشاغل خانگی، بانک تجارت دو مورد پرداختی خوداشتغالی و 15 مورد مشاغل خانگی، بانک سپه شش مورد پرداختی خود‌اشتغالی و 9 مورد پرداختی مشاغل خانگی و بانک کشاورزی نیز 28 مورد در حوزه خوداشتغالی و 10 مورد در حوزه مشاغل خانگی پرداختی به متقاضیان داشته است.

انتهای پیام/62001/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول