اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

دستگاه‌های تثبیت‌کننده اشتغال در البرز معرفی و تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: استاندار البرز با اشاره به روند توسعه‌ای اشتغال در البرز گفت: دستگاه‌های تثبیت‌کننده اشتغال در این استان معرفی و تجلیل می‌شوند.

دستگاه‌های تثبیت‌کننده اشتغال در البرز معرفی و تجلیل می‌شوند

اصغر عربیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: برخی از دستگاه‌ها در این استان در ایجاد اشتغال بسیار خوب عمل کرده‌اند و موفق شده‌اند اشتغال‌های ایجاد شده را تثبیت کنند.

وی ادامه داد: اما متأسفانه برخی از مدیران در دستگاه‌های مختلف اقدامی مناسب برای اشتغالزایی انجام نداده‌اند که باید پاسخگو باشند.

این مسئول با بیان اینکه در سال‌جاری 115 هزار شغل در استان البرز ایجاد شده است، افزود: سهم استان در ایجاد اشتغال 92 هزار و 126 نفر بوده است.

عربیان تأکید کرد: این آمار نشان می‌دهد که ما از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای ایجاد اشتغال جلوتر بوده‌ایم و تعهدات خود را نسبت به اشتغال انجام داده‌ایم.

وی گفت: ایجاد اشتغال یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان و دولت خدمتگذار بوده است که باید با تعامل و همدلی این مهم نیز به سرانجام برسد و برای قشر جوان کشور اشتغال مناسب و پایدار ایجاد شود.

وی افزود: با ایجاد اشتغال جوانان می‌توانند منبع پایدار درآمدی داشته باشند و کمتر با آسیب‌های اجتماعی مواجه شوند.

استاندار البرز تأکید کرد: در این راستا حمایت از مشاغل خانگی و همچنین کارآفرینان باید به صورت جدی دنبال شود و در این زمینه مشکلات موجود در سر راه برطرف گردد.

عربیان تصریح کرد: برای ارائه تسهیلات بانک‌ها نیز باید همکاری لازم را با ما داشته باشند تا بتوانیم میزان اشتغال را افزایش دهیم.

وی در ادامه به ثبت اشتغال توسط دستگاه‌ها اشاره کرد و گفت: دستگاه‌هایی که در ایجاد اشتغال عملکرد داشته‌اند ولی در سامانه ثبت نکرده‌اند باید هر چه سریع‌تر این اقدام را انجام دهند.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول