اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال محقق شد

اشتغالزایی برای 5114 نفر در شهرستان بهار

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بهار گفت: امسال تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان بهار، پنج هزار و 345 نفر بوده که تاکنون برای پنج هزار و 114 نفر شغل ایجاد شده است.

اشتغالزایی برای 5114 نفر در شهرستان بهار

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی‌اکبر سلطانی‌راد بعد از ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان بهار اظهار داشت: اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی دولت است که همه باید تلاش کنیم تا اشتغال جوانان جویای کار فراهم شود.

وی ادامه داد: تعهد ایجاد اشتغال در شهرستان بهار پنج هزار و 345 نفر بوده که برای پنج هزار و 114 نفر ایجاد اشتغال شده است.

معاون فرماندار بهار خاطر نشان کرد: از این تعداد اشتغال ایجاد شده در دو بخش مسکن به تعداد یک هزار و 491 نفر و غیرمسکن سه هزار و 623 شغل بوده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نامگذاری شده و دشمن در مقابل این شعار ایستادگی کرده و از طریق اقتصاد وارد شده، همه باید دست به دست هم داده تا هجمه اقتصادی را خنثی کرده و این شعار را عملیاتی کنیم تا اشتغال جوانان نیز فراهم شود.

سلطانی‌راد گفت: امروز وظیفه مدیران سنگین‌تر از گذشته است و باید با امکانات موجود تمام توان خود را به کار گیریم.

وی، حمایت از مشاغل خانگی را یکی از اولویت‌های مهم شهرستان بیان کرد و گفت: سهمیه شهرستان بهار در رابطه با تسهیلات مشاغل خانگی سه میلیارد و 610 میلیون تومان است که تا کنون بیش از 1.5 میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده است.

معاون فرماندار بهار گفت: از ابتدای سال تاکنون 510 فقره مجوز مشاغل خانگی صادر شده است.

وی عنوان کرد: در راستای خوداشتغالی نیز تسهیلاتی به متقاضیان پرداخت شده که سهمیه شهرستان دو میلیارد و 870 میلیون تومان است.

سلطانی‌راد در پایان اذعان داشت: تاکنون یک میلیارد تومان طرح به بانک‌های عامل معرفی شده که باید همکاری لازم را داشته باشند تا متقاضیان به سهولت از تسهیلات استفاده کنند.

انتهای پیام/2499/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول