اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار فارسان خبر داد

تحقق 90 درصدی تعهد اشتغال در فارسان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار فارسان از تحقق 90 درصدی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در سال‌جاری خبر داد.

تحقق 90 درصدی تعهد اشتغال در فارسان

حیدر همتیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون با تخصیص 50 میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی برای بیش از 2 هزار و 778 نفر در این شهرستان شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به تحقق 90 درصدی تعهد اشتغال دستگاه‌های اجرایی این شهرستان افزود: بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری با یکدیگر تلاش کنند تا سهمیه اختصاص یافته به این شهرستان به طور کامل جذب شود.

همتیان بر ضرورت ایجاد فرصت‌های شغلی در راستای کاهش نرخ بیکاری در این شهرستان تأکید کرد و گفت: با توجه به اهداف دولت در راستای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال یکی از مهم‎ترین اقدامات فراهم کردن زمینه‌های ایجاد شغل برای بخش‌های خصوصی و تعاونی است.

معاون فرماندار شهرستان فارسان بر ضرورت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کار و تلاش در جامعه تأکید و افزود: توزیع تسهیلات تا زمانی که فرهنگ کار و تلاش در میان مردم نهادینه نشده است منجر به ایجاد اشتغال نخواهد شد.

وی ادامه داد: با ارائه آموزش‌های لازم در زمینه‌های مختلف و ایجاد شاخه‌های صنعتی می‌توان فرهنگ کار و تلاش را در میان مردم نهادینه کرد.

همتیان با بیان اینکه حل مشکل اشتغال روستاییان کشور، نیازمند توجه و رویکردی ویژه است، گفت: بر همین اساس تمام دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در زمینه ایجاد اشتغال پایدار داشته باشند.

وی ایجاد اشتغال برای جوانان در روستاها را امری ضروری دانست و ادامه داد:‌ ارائه تسهیلات به جوانان با برنامه‌ریزی مناسب موجب خواهد شد تا فعالیت اقتصادی در کشور رونق بیش از پیش داشته باشد.

انتهای پیام/68001/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول