اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج خواستار شد:

کمک به نیازمندان در عید‌ نوروز

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج خواستار احسان و کمک به نیازمندان در ایام عید‌ نوروز شد.

کمک به نیازمندان در عید‌ نوروز

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین حجت‌الاسلام سید ضیاء‌الدین هاشمی بعد از ظهر امروز در دیدار با تعدادی از روحانیون و نیکوکاران آوجی با اشاره به ضرورت رسیدگی در خصوص مستضعفان در ایام عید نوروز اظهار داشت: از تمام افراد جامعه دعوت می‌شود تا با دستگیری از نیازمندان سبب رضایت الهی شده و زمینه بهبود وضعیت محرومان را فراهم کنند.

امام جمعه آوج افزود: عید نوروز زمانی مناسب برای دید و بازدید بوده و البته رعایت تمام نکات مورد تأکید ائمه‌ اطهار نیز در این ایام ضروری است.

وی با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: قطعا شهدا مایه اقتدار نظام اسلامی بوده و بر روح پر فتوح آنان درود و سلام می‌فرستیم.

امام جمعه آوج پیرامون فرهنگ فضای سبز عنوان کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری حفظ و حراست از منابع طبیعی عمومی جزو واجبات اخلاقی بوده و مهم شمرده می‌شود.

هاشمی ادامه داد: تخریب درختان موجب ضرر رساندن به جامعه اسلامی شده و به همین‌ منظور همه افراد را از این کار منع داشته و دعوت به گسترش منابع طبیعی می‌کنیم.

وی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع اعضای مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: سخنان معظم‌له موجب ایجاد امیدواری و قوت قلب ملت شد و مانند همیشه مقتدر و مستحکم ایراد شد.

امام جمعه آوج افزود: معظم‌له در دیدار خویش ظهور نشانه‌های پیشرفت در کشور را عامل عصبانیت دشمن دانسته و فرمودند که هرگاه دشمن عصبانی از وضع کشور بود قطعا پیشرفت‌ها محسوس‌تر شده و گسترده‌تر می‌شود.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول