اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان:

ترویج فرهنگ انفاق و احسان از اهداف برگزاری جشنواره نیکوکاری است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: ترویج فرهنگ انفاق و احسان از اهداف برگزاری جشن نیکوکاری است.

ترویج فرهنگ انفاق و احسان از اهداف برگزاری جشنواره نیکوکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسنلو ظهر امروز در آئین نمادین برگزاری جشن نیکوکاری در مدرسه علامه حلی زنجان اظهار کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در استان اجرایی شده و در روزهای آتی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هفته احسان از 12 اسفند آغاز و تا 18 اسفند ادامه دارد، اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال بیش از 720 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روزهای 16،17 و 18 اسفند در استان دایر می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه کمیته امداد با برپایی این پایگاه‌ها اهداف مختلفی را دنبال می‌کند، گفت: ترویج فرهنگ انفاق و احسان به ویژه در بین دانش‌آموزان از مهم‌ترین اهدافی است که در این جشن دنبال می‌کند.

لازم به ذکر است، در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان نیز به بیان مطالبی در خصوص اهمیت برگزاری جشن‌هایی همچون جشن نیکوکاری پرداخت و افزود: در دین اسلام نیز سفارش اکیدی بر رسیدگی به امور محرومین شده است.

فیروز بهلولی ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ انفاق و احسان در بین دانش‌آموزان افزود: خوشبختانه با برگزاری چنین جشن‌هایی شاهد افزایش سطح آگاهی دانش‌آموزان و مشارکت بیش از پیش آنها در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/73005/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول