اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد قصرشیرین خبر داد

نواخته‌ شدن زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس قصرشیرین

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی قصرشیرین گفت: جشن نیکوکاری با شعار همت مردمی، سلامت و توانمندی خانواد‌ه‌ها از 14 اسفند ماه در قصرشیرین همزمان با سراسر کشور در 20 واحد آموزشی اجرا می‌شود.

نواخته‌ شدن زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس قصرشیرین

علی اصغر برق‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قصرشیرین، با بیان اینکه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری، زنگ احسان و نیکوکاری در مدرسه شادروان فرامرز اکبری در قصرشیرین به صدا درخواهد آمد، تصریح کرد: برگزاری جشن نیکوکاری با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان قصرشیرین در 20 واحد آموزشی اجرا می‌شود.

برق‌پور افزود: به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری طرح احسان دانش‌آموزی نیز توسط کمیته امداد با همکاری آموزش‌ و پرورش در قالب توزیع  قلک برای دانش‌آموزان نیازمند صورت گرفته است و تاکنون 25 میلیون و 200 هزار ریال از این طریق جمع‌آوری شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی قصر شیرین با اشاره به اینکه 50 درصد از کمک‌های دانش‌آموزی جمع‌آوری شده را در اختیار آموزش‌ و پرورش قرار داده تا در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار دهد و 50 درصد باقی‌مانده را کمیته امداد در اختیار دانش‌آموزان نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار می‌دهد، افزود: پایگاه‌های ایجاد شده در مدارس در هفته نیکوکاری کمک‌های خود را در قالب نقدی و غیر نقدی از دانش‌آموزان دریافت می‌نمایند.

وی تصریح کرد: امسال برای جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیره نقدی، 20 پایگاه در مدارس، 2 پایگاه ثابت شهری، 8 پایگاه سیار با همکاری کمیته امداد، نیروی مقاومت بسیج، نیروی انتظامی و آموزش ‌و پرورش در این ایام ایجاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه سال گذشته 54 میلیون و 225 هزار تومان از طریق کمک‌های مردمی در شهرستان جمع‌آوری شد، افزود: در سال‌ جاری به یاری خداوند و مردم سخاوتمند شهرستان 154 میلیون و 800 هزار تومان در طی 9 ماه جمع‌آوری شده است.

برق‌پور خاطر نشان کرد: 394 نفر حامی و پشتیبان برای 8 تیم در شهرستان وجود دارد که هر کدام بیش از 2 تیم را حمایت و سرپرستی می‌کنند که در این ایام خدماتی را نیز به افراد تحت حمایت خود چه از لحاظ نقدی یا غیر نقدی ارائه می‌دهند.

وی با تاکید به اینکه اقلام نقدی و غیرنقدی که در این ایام و سنوات گذشته جمع‌آوری شده تا قبل از عید نوروز به دست افراد نیازمند تحت حمایت کمیته امداد می‌رسد، اظهار داشت: از مردم سخاوتمند شهرستان خواستارم همانطور که در سنوات گذشته نیازمندان را فراموش نکرده‌اند در این ایام نیز به یاد آن‌ها باشند و شادی‌هایشان را با آن‌ها قسمت کنند.

شایان ذکر است: هفته احسان و نیکوکاری از دوشنبه 14 اسفند به مدت یک هفته همزمان با سراسر کشور در شهرستان قصرشیرین اجرا می‌شود.

انتهای پیام/2700/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول