اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهربابک:

فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان شهربابک گفت: فرهنگ احسان و نیکوکاری باید در جامعه نهادینه شود.

فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهربابک، عباس شفیعی‌خواه پیش از ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان مدرسه راهنمایی شهید سالاری با اشاره به آیات و روایات بر اهمیت نیکوکاری و انفاق تاکید کرد و اظهار داشت: هدف از برگزاری جشن نیکوکاری‌، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری است.

وی خاطر‌ نشان کرد: احسان و نیکوکاری، یکی از اصول اساسی ارزش‌ها در جامعه اسلامی است، بر این اساس‌ خداوند در قرآن همگان را به انجام آن فرمان داده و پیامبر اکرم (ص) این آیه را جامع همه ارزش‌ها دانسته است.‌

شفیعی‌خواه با اشاره به هفته ‌احسان و نیکوکاری، کارمندان کمیته ‌امداد امام خمینی (ره) را سربازان گمنامی دانست که در زمینه رفع محرومیت‌ها تلاشی بی‌وقفه می‌کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این برنامه ترویج فرهنگ انفاق و روحیه نوعدوستی در میان کودکان، نوجوانان و جوانان، استفاده از ظرفیت‌های دانش‌آموزی و شناسایی خانواده‌های نیازمند، پیشگیری و مقابله با آسیب‌های دانش‌آموزان است.

شفیعی‌خواه ابراز داشت: مسئولان باید در این زمینه پیشتاز باشند، زیرا ما باید احسان و نیکوکاری را از خود و خانواده‌مان آغاز کنیم.

وی با اشاره به تشکیل نهادهای حمایتی در جمهوری اسلامی‌ گفت: تشکیل کمیته امداد‌ به فرمان امام راحل یکی از این نهادهاست که نقش مؤثری در کمک به نیازمندان و مستمندان دارد.

انتهای پیام/‌80023/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول