اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

5 میلیارد ریال در محورهای روستایی زنجان هزینه شده است

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: 5 میلیارد ریال اعتبار به منظور تامین ایمنی در محورهای روستایی استان زنجان هزینه شده است.

5 میلیارد ریال در محورهای روستایی زنجان هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اکبر کریمی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران اظهار داشت: با وجود افزایش خودروها عملکرد بسیار خوبی در حوزه ایمنی جاده‌ها و کاهش تصادفات مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد فوتی‎های ناشی از تصادفات جاده‌ای استان زنجان طی 9 ماه سال‌جاری 203 نفر بوده است، خاطرنشان کرد: این میزان آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه تعداد فوتی‌های ناشی از تصادفات برون‌شهری استان زنجان طی 9 ماه سال‌جاری 181 نفر بوده است، اضافه کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته تعداد فوتی‎های ناشی از تصادفات برون‌شهری 14 درصد کاهش یافته است.

*کاهش 24 درصدی فوتی‌های تصادفات در روستاهای زنجان

وی با اشاره به اینکه مجموع فوتی‎های ناشی از تصادفات روستایی استان زنجان طی 9 ماه سال‌جاری 22 نفر اعلام شده است، تصریح کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد کاهش یافته است.

*اندیشیدن تمهیدات لازم برای حفظ ایمنی در جاده‌های استان

کریمی با تاکید بر اینکه عملکرد استان زنجان در زمینه کاهش فوتی‌های ناشی از تصادفات طی سال‌جاری بالاتر از شاخص‎های پیش‌بینی شده است، ادامه داد: تمهیداتی نیز برای تقویت ایمنی در جاده‌های روستایی استان زنجان اندیشیده می‌شود.

وی اذعان داشت: برای نخستین بار در استان زنجان اعتباری بالغ بر 5 میلیارد ریال به منظور ایجاد ایمنی در محورهای روستایی استان زنجان هزینه شده است.

*وجود 4 هزار مصدوم ناشی از تصادفات در زنجان

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بر اساس آخرین آمارها تعداد مصدومان ناشی از تصادفات در استان زنجان 4 هزار و 522 نفر اعلام شده است، ادامه داد: این گونه تصادفات می‌تواند مشکلات زیادی را در جامعه ایجاد کند.

در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان زنجان از اجرای پروژه‌ها در استان خبر داد و افزود: با تامین اعتبارات این پروژه‌ها آغاز می‌شود.

مسلم پورنصرت با بیان اینکه در حال حاضر پروژه مربوط به پمپاژ آب در شهرک گلشهر کاظمیه زنجان آغاز شده است، یادآور شد: اعتبارات برخی از پروژه‏ها نیز به دلیل ضرورت و اهمیت جابه‌جا می‌شوند.

انتهای پیام/73006/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول