اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

تصویب 840 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: از ابتدای راه‌اندازی کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان تاکنون 840 طرح با اعتبار 24 میلیارد تومان مصوب شده است.

تصویب 840 طرح در کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری نهبندان، محمدمهدی عظیمی فرماندار شهرستان نهبندان در این جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان اظهار کرد:هدف دولت از تشکیل این گونه کارگروه‌ها و ارائه اعتبارات به متقاضیان، ایجاد اشتغال و تولید است که هر دو هدف در کنار همدیگر و با تلاش مسئولان در راستای رفع مشکلات محقق می‌شود.

وی ادامه داد: تحقق این اهداف سبب ایجاد امنیت، نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه توجه به بخش کشاورزی نهبندان همواره می‌تواند اقتصاد مؤثر و به نسبت پایداری را در منطقه ایجاد کند، گفت: رشد کشاورزی در منطقه برابر با توسعه ابعاد دیگر اقتصادی و تجاری است که همواره باید به آن توجه داشت.

عظیمی با اشاره به اینکه تنها راه گریز از دغدغه تولید بیشتر و اشتغال در بخش کشاورزی این شهرستان استفاده از شیوه‌های نوین کشاورزی و اصلاح الگوی مصرف از منابع آبی است، تصریح کرد: در راستای اجرای طرح‌های کشاورزی و دامداری در نهبندان نیز باید به اقلیم، شرایط محیطی، میزان آب و خاک توجه کرد و بر اساس معیار و نیازها پروژه‌هایی را تعریف و اجرایی کنیم.

وی ابراز داشت: در این جلسه از کارگروه توسعه بخش کشاورزی نهبندان تعداد 32 طرح با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 791 میلیون تومان به تصویب رسیده است.

فرماندار نهبندان ادامه داد: از این تعداد طرح مصوب شده 15 طرح در حوزه بهبود تولیدات دامی، 15 طرح در حوزه باغبانی، یک طرح در حوزه منابع طبیعی و یک طرح هم در حوزه صنایع است.

عظیمی متذکر شد: از ابتدای راه‌اندازی این کارگروه تاکنون 840 طرح با اعتباری بیش از 24 میلیارد تومان مصوب شده که از این تعداد 728 طرح با اعتبار 19 میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی شدند که از این تعداد طرح معرفی شده به بانک‌ها تعداد 285 طرح با اعتباری بیش از 4 میلیارد تومان پرداخت یا انعقاد قرارداد شده که در همین راستا یک‌هزار و هفت مورد فرصت شغلی در شهرستان نهبندان ایجاد شده است.

انتهای پیام/2248/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول