اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

هفته وحدت نماد تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: هفته وحدت نماد گره خوردن و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است و بزرگداشت این هفته توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

هفته وحدت نماد تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌ عمومی فرمانداری نهبندان، محمدمهدی عظیمی ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار داشت: مهم‌ترین پیام هفته وحدت برجسته‌سازی مشترکات اهل تسنن و تشیع است و وحدت بین ملت‌های مسلمان همانند گذشته سبب ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان می‌شود.

وی هفته وحدت را خنثی‌کننده توطئه‌ها و حربه‌های دشمنان اسلام در مسیر تفرقه‌افکنی دانست و ادامه داد: هفته وحدت نماد گره خوردن و تحکیم پیوند مسلمانان با یکدیگر است و بزرگداشت هفته وحدت توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

فرماندار نهبندان عنوان کرد: امروز نیز مسلمانان اعم از شیعه و سنی هر چه در راه وحدت امت اسلامی گام بردارند به اسلام و جامعه توحیدی خدمت کرده‌اند.

عظیمی با بیان اینکه هفته وحدت نماد ایستادگی مسلمانان در برابر اهداف پلید دشمنان اسلام است، تصریح کرد: برگزاری با شکوه آیین‌های هفته وحدت و بزرگداشت این هفته نقش مهم و عمده‌ای را در تداوم همدلی و وحدت اقشار مختلف مردمان اهل تسنن و تشیع و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هوشیاری و بیداری اسلامی مسلمانان شیعه و سنی تمام فتنه‌ها و مکرهای دشمنان را به خودشان برمی‌گرداند، اضافه کرد: دشمنان با ایجاد نفاق و تفرقه در صدد ضربه زدن به اسلام و ارزش‌های اسلامی مسلمانان هستند.

فرماندار نهبندان آگاه‌سازی مردم نسبت به مسائل اسلامی و دینی و جریان‌های فکری را تنها راه مبارزه با تفرقه‌افکنان و فتنه‌گران دانست و یادآور شد: دشمن در این برهه از زمان و با توجه به دستاوردهای عظیم اسلام در دنیا، از هر شکاف و روزنه‌ کوچکی برای تخریب اتحاد و وحدت ملت‌ها به ویژه ملت ایران استفاده می‌کند.

هفته وحدت یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی است

عظیمی هفته وحدت را یکی از دستاوردهای مهم و عمده انقلاب شکوهمند اسلامی عنوان کرد و گفت: در واقع انقلاب اسلامی نمونه بارز و کاملی از اتحاد، همدلی و یکپارچگی مسلمانان اعم از شیعه و سنی نه تنها در ایران بلکه در جهان است.

 

این مسئول متذکر شد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مدیون وحدت امت اسلامی هستیم و به بار نشستن خون شهیدان در سایه یکپارچگی و همدلی ملت آگاه و غیور بر محور ولایت فقیه و رهبری امام راحل(ره) به‌ دست آمده است.

فرماندار نهبندان اذعان داشت: قرآن و شخصیت حضرت محمد(ص) درتمامی مذاهب دنیا، محور وحدت بوده است.

عظیمی در تشریح برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته وحدت متذکر شد: گردهمایی بزرگ و مردمی در حسینه سید‌الشهداء، آذین‌بندی و چراغانی سطح شهر، برگزاری برنامه‌های جشن در مراکز آموزش عالی شهرستان، مدارس، مساجد و روستاهای سطح شهرستان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی بخشی از برنامه‌های قابل اجرا در هفته وحدت در شهرستان نهبندان است.

انتهای پیام/2248/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول