اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان خبر داد

افتتاح 120 پروژه نهبندان در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان از افتتاح تعداد 120 طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و آموزشی در این شهرستان طی دهه فجر خبر داد و گفت: 11 هزار نفر در شهرستان از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

افتتاح 120 پروژه نهبندان در دهه فجر

محمدمهدی عظیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: دهه فجر، دهه ارزش‌ها است و در این دهه باید تلاش کرد تا مردم به ویژه نسل جوان را آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای نظام بیشتر آشنا سازیم.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم به منظور بازگو کردن خدمات دولت و نظام به مردم است، ادامه داد: برنامه‌های دهه فجر باید سبب ترویج و تعمیق اندیشه‌های اسلامی و انقلابی در جامعه شود.

فرماندار نهبندان از بهره‌برداری تعداد 120 طرح عمرانی، آموزشی، کشاورزی، فرهنگی، خدماتی و صنعتی در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

* افتتاح 60 پروژه کشاورزی و دامداری در نهبندان

عظیمی ابراز داشت: برای آماده‌سازی و اجرای این تعداد پروژه اعتباری بیش از 8 میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در دهه فجر امسال بیشترین طرح‌های قابل افتتاح در بخش کشاورزی و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان است، افزود: در این ایام‌الله مبارک تعداد 60 پروژه کشاورزی و دامداری در نهبندان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار نهبندان میزان اعتبار هزینه شده برای طرح‌های کشاورزی و دامداری این شهرستان در دهه فجر را مبلغی معادل 2 میلیارد و 800 میلیون تومان عنوان کرد.

برخورداری بیش از 4 هزار خانوار نهبندانی از مزایای طرح‌های دهه فجر

عظیمی مهم‌ترین طرح‌های قابل افتتاح دهه فجر را بهره‌برداری از نخستین واحد تخم‌گذار نهبندان، بازداشتگاه موقت، برق‌دار شدن روستای سرخ کوی شهرستان با انرژی خورشیدی، چهار مجتمع آموزشی و سه معدن دانست.

وی در پایان اذعان داشت: تعداد 4 هزار و 400 خانوار و با جمعیتی بیش از 11 هزار نفر شهرستان از مزایای پروژه‌های دهه فجر برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/69003/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول