اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نهبندان:

مرز نهبندان با وجود عشایر نفوذناپذیر است

خبرگزاری فارس: فرماندار نهبندان گفت: مرز شهرستان نهبندان به واسطه وجود عشایر غیور به سدی نفوذناپذیر در برابر دشمنان تبدیل شده است.

مرز نهبندان با وجود عشایر نفوذناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان نهبندان، محمدمهدی عظیمی در دیدار با سران طوایف و عشایر نهبندان، شهرستان مرزی نهبندان را سدی نفوذ‌ناپذیر در مقابل تهدیدات دشمنان دانست و اظهار کرد: این امنیت در مرز نشان از ولایتمداری عشایر است که در دوران دفاع مقدس جانانه در جبهه‌ها حضور یافته و از مرزهای انقلاب محافظت کردند و هم‌اکنون نیز با ولایت‌مداری در راستای تحقق اهداف عالیه نظام تلاش و از مرزها پاسداری می‌کنند.

وی گفت: جوانان و مردان عشایرنشین در زمان انقلاب و دوران دفاع مقدس به ندای پیر جماران لبیک گفته و امروز نیز نسل جوان مناطق مرزی و عشایری ولایت‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار داده‌اند؛ مسئولان بدانند که در خدمت‌رسانی به عشایر نباید هیچ‌گونه کوتاهی صورت گیرد.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه باید شاکر نعمت جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشیم، تصریح کرد: امروزه با اتحاد و انسجام اسلامی اهل تشیع و تسنن در مناطق مرزی شاهد امنیت خوبی همانند سایر نقاط کشور هستیم و اقتدار این انقلاب به برکت نظام جمهوری اسلامی، خون پاک شهیدان و رهنمودهای مقام عظمای ولایت محقق شده است.

عظیمی داشتن اتحاد و تفکر اسلامی و ولایت‌پذیر بودن را از وصیت‌ها و تاکیدات تمامی شهیدان و امام (ره) عنوان کرد و یادآور شد: مادامی که اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه در جامعه حاکم باشد هرگز دشمنان جرأت و توان نفوذ بر امت اسلامی را ندارند.

وی ادامه داد: سرمایه عظیم، اقتدار و عزت نظام همین مردمان ولایت‌مدار هستند؛ ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس با پرورش و تقدیم بهترین جوانان خویش افتخار و عزت را برای این نظام فراهم آوردند و خون شهدا انقلاب را بیمه کرده است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول