اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری نهبندان خبر داد

اختصاص 320 میلیون تومان برای آسفالت بلوار دانشگاه نهبندان

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری نهبندان از اختصاص مبلغ 320 میلیون تومان اعتبار به منظور تامین روشنایی و تکمیل آسفالت و زیرسازی بلوار دانشگاه این شهرستان خبر داد.

اختصاص 320 میلیون تومان برای آسفالت بلوار دانشگاه نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری نهبندان، حسن غفوری‌فرد در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان نهبندان اظهار کرد: رفع مشکلات دانشجویان در مباحث فرهنگی و مذهبی باید همانند گذشته با همکاری نهادهای فرهنگی شهرستان به صورت ویژه پیگیری و ریشه‌یابی شود.

وی ادامه داد: تامین روحانی برای دانشگاه‌ها به منظور ارتقای سطح دینی و مذهبی دانشجویان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب باید مورد توجه قرار گیرد چرا که نهبندان 150 کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان دارد و در خط مقدم مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمن واقع شده است.

سرپرست فرمانداری نهبندان تصریح کرد: تلاش روزافزون مردم در هر زمان و مکانی در بی نتیجه ماندن توطئه‌های غرب در بحث تهاجم فرهنگی بسیار موثر و کارساز است.

غفوری‌فرد با تاکید بر اینکه اساتید باید الگویی مناسب در تمامی زمینه‌ها برای دانشجویان باشند، افزود: باید برای آگاه‌سازی دانشجویان در زمینه تهاجم فرهنگی تلاش کرده و با اقدامات خود از تاثیر هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: این مهم با ایجاد پایگاه‌های مشاوره دانشجویی با استفاده از اساتید مجرب برای دانشجویان در مباحث علمی، دینی، اخلاقی و فرهنگی می‌تواند مثمرثمر واقع شود.

سرپرست فرمانداری نهبندان اظهار کرد: امسال مبلغ 320 میلیون تومان اعتبار برای تامین روشنایی و تکمیل آسفالت و زیرسازی بلوار دانشگاه نهبندان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول