اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان زنجان خبر داد

تدوین بیش از 40 استاندارد آموزشی در حوزه انرژی‏های نو

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان با اشاره به تدوین استانداردهای آموزشی گفت: بیش از 40 استاندارد آموزشی در حوزه انرژی‏های نو تدوین شده است.

تدوین بیش از 40 استاندارد آموزشی در حوزه انرژی‏های نو

قاسم صیادی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: تدوین استانداردهای آموزشی جدید باید به شکل مناسبی صورت گیرد.

وی با تاکید بر اهمیت تدوین استانداردهای جدید برای آموزش کارآموزان افزود: اقدامات مناسبی در سال‌جاری برای تدوین استانداردها صورت گرفته است.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان تدوین استانداردهای جدید آموزشی را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید اقدامات جدید و اثرگذاری در استانداردهای آموزشی انجام شود.

* آموزش مهارت‏محور لازمه بازار کار استان و کشور است

وی آموزش در کنار مهارت‏آموزی را ضرورت بازار کار عنوان کرد و یادآور شد: آموزش مهارت‏محور لازمه بازار کار استان زنجان و کشور است.

صیادی آموزش بدون مهارت‏آموزی لازم را غیر مفید دانست و گفت: بازار کار به افرادی نیاز دارد که در کنار تسلط بر مباحث علمی و تئوری مهارت لازم را نیز در حوزه فعالیتی مورد نظر داشته باشند.

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان نیاز بازار کار کشور را افراد توانمند و ماهر عنوان کرد و اظهار داشت: بازار کار کشور به افراد ماهر نیاز دارد.

وی از آموزش مشاغل خانگی در سازمان فنی و حرفه‌ای خبر داد و گفت: آموزش مشاغل خانگی در راستای توانمند‏سازی خانواده‏ها برای حضور در اقتصاد کشور است.

صیادی مشاغل خانگی را یکی از مشاغل مهم برای ورود به چرخه اقتصاد جامعه عنوان کرد و ادامه داد: توانمند‏سازی افراد برای راه ‏اندازی کسب و کار حائز اهمیت است.

* آموزش در کنار بازاریابی و فروش برای کارآموزان انجام می‏شود

مدیرکل سازمان فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه کارآموزان در سازمان در حین آموزش بازاریابی نیز می کنند، یادآور شد: آموزش در کنار بازاریابی و فروش برای کارآموزان انجام می‏شود.

وی به کارگاه صنایع چوب اشاره کرد و افزود: کارآموزان کارگاه صنایع چوب در کنار آموزش نیازهای دستگاه‏ها و ادارات را در بخش لوازم چوبی برطرف می‏کنند.

انتهای پیام/73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول