اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس قم خبر داد

پیشرفت 67 درصدی پروژه‌های آموزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری در قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم از پیشرفت 67 درصدی پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به قم خبر داد.

پیشرفت 67 درصدی پروژه‌های آموزشی مصوب سفر مقام معظم رهبری در قم

مهدی حائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: این اداره به عنوان زیر مجموعه سازمان نوسازی مدارس کشور در سال 75 در استان قم تأسیس شد.

وی خاطرنشان کرد: انجام بررسی‌های لازم برای احداث مدارس و سایر فضاهای آموزشی و پرورشی در مناطق مختلف و تهیه نقشه‌های ساختمانی مورد نیاز در هر منطقه با توجه به شرایط اقلیمی، فرهنگی و امکانات محلی از جمله وظایف اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم «احداث بنای مدارس و سایر ساختمان‌های آموزشی و پرورشی»، «توسعه، ترمیم و نوسازی ساختمان‌های موجود»، «تجهیز ساختمان‌های مذکور به وسایل اداری، آموزشی، کارگاهی آزمایشگاهی و رفاهی» و «تهیه ضوابط، معیارها و استانداردهای فضاهای آموزشی و پرورشی» را از دیگر وظایف این اداره ذکر کرد.

وی با اشاره به همکاری مستمر اداره‌ کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با مجمع خیرین مدرسه‌ساز گفت: این مجمع یک نهاد خیریه مردمی با ساختار تشکیلاتی هیئت مدیره و هیئت امناء بوده که در راستای احداث، توسعه و تجهیز مدارس و دیگر فضاهای مورد نیاز آموزش و پرورش استان فعالیت می‌کند.

حائری به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: 47 پروژه عمرانی به عنوان پروژه‌‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری تصویب شده که بالغ بر 300 میلیارد ریال برای اجرایی شدن آن در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 67 درصد از پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری با تأمین اعتبار 25 میلیارد تومان احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قم احداث مدارس شهری و روستایی، سالن‌های ورزشی، نمازخانه، کتابخانه، استخر و سالن‌های چندمنظوره را از جمله پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری ذکر کرد.

انتهای پیام/78003/ت20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول