اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فعالان رسانه‌ای انجام شد

آغاز دوره آموزش تخصصی خبرنویسی خبرنگاران بسیجی در بوشهر

خبرگزاری فارس: دوره آموزش تخصصی خبرنویسی خبرنگاران بسیجی استان بوشهر آغاز شد.

آغاز دوره آموزش تخصصی خبرنویسی خبرنگاران بسیجی در بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیین افتتاحیه دوره آموزشی تخصصی خبرنویسی خبرنگاران بسیجی در محل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

سرپرست خبرگزاری فارس در عسلویه و مدرس این دوره در این آئین اظهار داشت: حرفه خبرنگاری حرفه‌ای سخت و حساس است و خبرنگاران باید در انعکاس اخبار نهایت دقت را داشته باشند.

مجید رضایی افزود: رسانه در دنیای امروز نقش و جایگاه مهمی دارد و استفاده بهینه از ابزار رسانه موجبات رشد و تعالی می‌شود.

وی اضافه کرد: دشمنان با شیوه‌های مختلف تبلیغاتی برای زیر سئوال بردن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و انقلاب تلاش می‌کنند و برای مقابله با این تهاجم دشمن باید از همه نظر آماده باشیم.

این فعال رسانه‌ای با بیان اینکه استفاده از رسانه در برابر تهدید فرهنگی و تبلیغاتی دشمن امری لازم است خاطرنشان کرد: دشمن از ابزار رسانه بهره می‌برد و با شانتاژ خبری برای تضعیف نظام و ناامید کردن مردم حرکت می‌کند و ما نیز باید از ابزارهای خود در حوزه رسانه به نحو مطلوب بهره ببریم.

رضایی گفت: خبرنگاران باید با تکنیک‌های خبری آشنا شوند و با افزایش سطح دانش و تخصص حرفه‌ای خود، گام‌های لازم را برای حضور در جنگ رسانه‌ای بردارند.

وی یادآور شد: افزایش سطح کیفی اخبار و تنظیم دقیق خبر، تاثیر زیادی در موفقیت یک رسانه دارد و خبرنگاران بسیجی باید با افزایش سطح آگاهی خود، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند.

رضایی بیان کرد: بسیج در هر عرصه‌ای وارد شده با موفقیت همراه بوده و در حوزه رسانه نیز خبرنگاران بسیجی وظیفه سنگین و حساسی بر عهده دارند و انتظار داریم با درک شرایط حساس کنونی برای ایجاد وفاق و همدلی بین دلسوزان انقلاب تلاش کنند.

وی افزود: امروز همه باید دست به دست هم دهیم و با وحدت و همدلی و با حرکت در مسیر ولایت فقیه برای رشد و بالندگی ایران اسلامی گام برداریم.

در این دوره آموزشی، خبرنگاران بسیجی و فعالان خبری استان بوشهر با تکنیک‌های خبرنویسی و اصول حرفه‌ای خبرنگاری آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول