اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی شمیرانات خبر داد

برگزاری دوره‏های آموزشی مقابله با جریان‏های انحرافی در مدارس تهران

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی شمیرانات از برگزاری گفتمان‏ها و دوره‏های آموزشی در مدارس و دانشگاه‏های استان تهران برای مقابله با نحله‏ها، جریان‏های انحرافی و عرفان‏های کاذب خبر داد.

برگزاری دوره‏های آموزشی مقابله با جریان‏های انحرافی در مدارس تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‏الاسلام محمدرضا مبارکی‏زاده به نمایندگی از حجت‏الاسلام نصیر نیک‏نژاد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران در جلسه کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استان تهران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان شمیرانات شرکت کرد.

وی گزارشی از برنامه‏ها و تلاش‏های سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در زمینه برگزاری گفتمان‏ها و دوره‏های آموزش مقدماتی و تخصصی در مدارس، دانشگاه‏ها، حوزه‏های علمیه، مؤسسات و مراکز فرهنگی و آموزشی، مساجد، حسینیه‏ها و دیگر اماکن تبلیغی برای مقابله با نحله‏ها، جریان‏های انحرافی و عرفان‏های کاذب و ارتقای بصیرت ارائه کرد که مورد تقدیر علی‏اکبر فدایی، دبیر فرق و مذاهب استانداری تهران قرار گرفت.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان شمیرانات افزود: در همین زمینه اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران سمینارهای متعددی در این استان برگزار کرده است.

در این جلسه که با حضور مدیران کل و مسئولان استان تهران برگزار شد، گزارشی از آخرین وضع اقوام و فرق و مذاهب استان تهران توسط اعضای حاضر در جلسه ارائه شد.

انتهای پیام/2568/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول