اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل مطرح کرد

تشکیل اکیپ‌های نظارتی برای فعال نگه داشتن خودپردازها

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت:‌ در تلاش هستیم با هماهنگی بانک‌های عامل استان اکیپی را تشکیل دهیم تا در تعطیلات نوروزی با نظارت مستمر بر خودپردازها جلوی اختلال احتمالی آنها گرفته شود.

تشکیل اکیپ‌های نظارتی برای فعال نگه داشتن خودپردازها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان در استانداری اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال مردم نیاز بیشتری به پول نقد و خرید از طریق دستگاه‌های الکترونیکی پیدا می‌کنند، ضرورت دارد هم خودپردازها و هم کارت‌خوان فروشگاه‌ها و مجموعه‌های بزرگ، فعالیتی مطلوب داشته باشند تا در خرید و همچنین تهیه لوازم مردم در روزهای پایانی سال، مشکلی به وجود نیاید.

وی ادامه داد: در کنار فعال کردن یک اکیپ مشترک برای نظارت بیشتر بر خودپردازها در تعطیلات نوروزی سعی می‌شود، بانک‌ها در چند روز باقی‌مانده از سال در شیفت‌های عصرگاهی نیز به مردم خدمات ارائه کنند و هیچ‌گونه کمبود نقدینگی در استان از سوی بانک‌های عامل مشاهده نشده است.

عاملی، ضرورت همکاری و مساعدت بانک‌ها را در پرداخت تسهیلات موردنظر تا آخرین روز کاری بانک‌ها را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در این زمینه نباید کوچک‌ترین خللی در کارها و اقدامات بانکی به وجود آید.

این مسئول خواستار برنامه‌ریزی بانک‌های استان برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مردم شد.

وی با تأکید به ارائه بی‌وقفه خدمات بانکی تا آخرین روزهای سال اضافه کرد: از مدیران بانک‌ها انتظار داریم به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که سطح خدمات بانکی در استان طی سال آینده بیش از پیش ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل، توزیع مناسب دستگاه‌های خودپرداز در شعبات بانکی مناطق مختلف شهری را ضروری دانست.

عاملی متذکر شد: از آن جایی که حمایت از تولید جزو اهم برنامه‌های دولت در سراسر کشور است، بنابراین مدیران بانک‌ها با تشکیل جلسات لازم با کارکنان زمینه تسهیل و تسریع در حمایت بیشتر از کارآفرینان را فراهم کنند.

وی عنوان کرد: در مجموع بانک‌های عامل در سال‌جاری هم در پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی و هم خوداشتغالی در کنار وام ازدواج و قرض‌الحسنه به عموم مردم عملکرد مطلوبی داشتند که امیدواریم با حمایت همه‌جانبه بانک‌ها سال آینده بستر رونق اقتصادی و تولید فراهم آید.

عاملی در پایان افزود: انتظاری که از بانک‌ها وجود دارد، این است که در یک نقطه تعاملی و تأکید کمتر بر تعادل منابع و مصارف سعی کنند نیاز مردم را برطرف و مشکلات احتمالی را رفع کنند.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول