اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر خبر داد

اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز

خبرگزاری فارس: معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز در استان بوشهر خبر داد.

اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز

 دکتر محمد مهدی سیمرونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در پیش بودن ایام تعطیلات نوروز و افزایش فعالیت تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی، فعالیت اکیپ‌های نظارت بهداشتی دامپزشکی در سطح استان تشدید خواهد شد.

سیمرونی در ادامه افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده در راستای اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بهداشتی ویژه ایام نوروز، اکیپ‌های نظارتی و قرنطینه‌ای در قالب 27 اکیپ کاری و 51 نفر دامپزشک و بازرس بهداشتی در سطح استان فعال خواهند بود.

وی بیان کرد: ساعت کاری در این طرح از ساعت 8 الی 20 هر روز خواهد بود که از روز 26 اسفند ماه سال‌جاری آغاز و تا 13 فروردین سال 92 این طرح ادامه خواهد داشت.

معاون فنی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر اذعان داشت: در این طرح از تمام مراکز توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی اعم از مرغ فروشی‌ها، قصابی‌ها، ماهی فروشی‌ها و رستوران‌ها و غذا فروشی‌ها نظارت بهداشتی به‌عمل خواهد آمد.

سیمرونی گفت: در همین راستا رعایت بهداشت فرآورده، بهداشت فردی عرضه کننده و بهداشت ابزار کار مورد توجه خواهد بود.

سیمرونی در پایان گفت: دامپزشکی استان بوشهر تمام تلاش خود را در جهت تامین و تضمین سلامت مواد غذایی و عرضه مناسب آن به عموم مردم به کار خواهد گرفت و در این بین آمادگی خود را برای دریافت نظرات و پیشنهادات هم‌استانی‌های عزیز از طریق تلفن گویای 1512 و سامانه پیامکی 30002849  اعلام می‌کند.

انتهای پیام/66006/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول