اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

خودپردازها در نوروز از کار نمی‌افتند / ارائه خدمات شبانه‌روزی در بانک‌ها

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت: با هماهنگی انجام شده با مدیران بانک‌های عامل قرار است تا روز آخر سال و تعطیلات خودپردازها از کار نیفتاده و ارائه سرویس کنند.

خودپردازها در نوروز از کار نمی‌افتند / ارائه خدمات شبانه‌روزی در بانک‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر ظهر امروز در نشست با مدیران بانک‌های عامل در اردبیل اظهار داشت: آمادگی بانک‌های اردبیل برای ارائه خدمات بانکی به مسافران در ایام نوروز حکایت از عزم راسخ آنها برای ارائه خدمات مطلوبی دارد که مردم در ایام تعطیلات نوروزی انتظار آن را می‌کشند.

وی از آمادگی شعب منتخب کشیک بانک‌ها در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در این زمینه هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا این شعب منتخب سرویس‌های لازم را به مخاطبان ارائه دهند تا نارضایتی در این زمینه به وجود نیاید.

این مسئول افزود: با مدیریت راهبردی هیچ گونه ترافیک بانکی و مشکلی در ارائه خدمات در طی ایام عید به وجود نمی‌آید.

فرماندار اردبیل ابراز داشت: دستگاه‌های خودپرداز در تمام شعبه‌های بانک‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به عموم هموطنان و مسافران خواهند بود.

دبیر ادامه داد: با همکاری و همراهی مدیران بانک‌ها قرار شد اکیپ‌های بازرسی و نظارتی از این خودپردازها تشکیل شود تا در صورت معیوب بودن آنها به سرعت ترمیم شده و وارد چرخه خدمات‌رسانی شوند.

وی افزود: با تاکید استاندار اردبیل و همچنین ضرورت ارائه خدمات به مردم بانک‌های عامل تا روز آخر سال در سرویس‌دهی به مردم اعم از پرداخت تسهیلات و دیگر خدمات پای کار بوده و قرار نیست در این ایام پایانی کار به حال خود رها شده و یا یک سستی در ارائه خدمات به وجود آید.

رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل بر نقش انکارناپذیر بانک‌ها در ایجاد اشتغال و توسعه همه جانبه اشاره کرد و گفت: ارائه تسهیلات بانکی باید در راستای حمایت از تولید کنندگان و ایجاد اشتغال پایدار باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر در پایان سخنان خود تاثیر بانک‌ها را در عمران و آبادانی روستاهای مهم اعلام کرد و ابراز داشت: تسهیلات ارائه شده به روستاییان بایستی در راستای توسعه و بهبود بخش کشاورزی انجام شود، چرا که جذب این اعتبارات می‌تواند عمران و آبادانی واقعی را به دنبال داشته باشد.

انتهای پیام/62001/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول