اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

نظارت بر کار مؤسسات اعتباری ضعیف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قروه گفت: نظارت بر کار مؤسسات اعتباری ضعیف است و عدم اعتبار برخی از این مؤسسات تنها پس از به یغما رفتن سرمایه مردم برملا می‌شود.

نظارت بر کار مؤسسات اعتباری ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حجت‌الاسلام صفرعلی احیا در خطبه های نماز جمعه این هفته قروه با تقدیر از عملکرد صدا و سیمای استان کردستان در راه‌اندازی سامانه دیجیتال دریافت شبکه‌های سراسری رسانه ملی گفت: این سامانه در بدو امر با مشکلاتی مواجه است که این مسئله دور از انتظار نیست.

افزود: کیفیت صدا و تصویر شبکه‌های مختلف در این شهرستان با نصب این سامانه بهبود قابل توجهی یافته است.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری درباره صدا و سیما گفت: به فرموده ایشان رسانه ملی علاوه بر اینکه یک مجموعه فرهنگی و سیاسی است یک سازمان دینی نیز به‌شمار می‌رود که با ساخت برخی سریال‌ها پیام‌های دینی را به مخاطبان به گونه‌ای منتقل می‌کند که با صدها منبر وعظ نیز نمی‌توان این کار را انجام داد.

امام جمعه قروه با بیان اینکه هم اکنون غرب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم خود را در قالب رسانه طراحی و اجرا کرده است، افزود: امروز بیشتر رسانه‌ها در اختیار صهیونیسم جهانی است که با استفاده از این ابزار فرهنگ خود را به صورت خزنده به کشورهای جهان منتقل می‌کند.

امام جمعه قروه در ادامه با اشاره به اجلاس اخیر مجلس خبرگان رهبری، این مجلس را بازوان توانمند رهبری و مشاورینی امین دانست و گفت: این نمایندگان در استان‌های مختلف نیز مروج تقوی در میان مردم هستند.

حجت‌الاسلام احیا با گرامیداشت یاد و خاطره هوگو چاوز رهبر فقید ونزوئلا، از وی به عنوان شخصیتی ویژه در بعد سیاسی یاد کرد که در زمینه آزادی کشور خود و منطقه آمریکای لاتین از چنگال سلطه آمریکا نقشی ویژه داشت.

خطیب جمعه قروه خاطر نشان کرد: درست است که هوگو چاوز ارتباطات سازنده‌ای با کشور ما داشت  اما کاربرد برخی الفاظ مانند شهید و بازگشت به همراه حضرت مسیح از احساسات سرچشمه می‌گیرد و این مسئله پسندیده نیست.

امام جمعه قروه با گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به فرمان امام راحل گفت: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ ملت و سرمایه‌های پایان‌ناپذیر انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی خانواده‌های شهدا را عزت‌مندترین افراد جامعه دانست که عزیزترین کسان خود را فدای انقلاب کرده‌اند و اکنون نیز پیشقراولان عرصه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

خطیب جمعه قروه در بخش دیگری از سخنان خود از رشد قارچ گونه موسسات مالی و اعتباری بی اعتبار انتقاد کرد و با تاکید بر تقویت بعد نظارتی مسئولان بانک مرکزی برای مؤسسات گفت: این موسسات ابتدا تأسیس می‌شوند و بعد از به یغما بردن سرمایه مردم، تازه اعلام می‌شود که مجوز فعالیت ندارند.

حجت الاسلام احیا در پایان سخنان خود تصریح کرد: بعد نظارتی بر این گونه فعالیت‌ها بسیار ضعیف است و مسئولان باید به فکر چاره‌اندیشی باشند.

انتهای پیام/79009/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول