اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل خبر داد

پیشرفت 35 درصدی پروژه چهار خطه اردبیل – سرچم

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل از پیشرفت 35 درصدی طرح بهسازی جاده چهار خطه اردبیل – سرچم خبر داد.

پیشرفت 35 درصدی پروژه چهار خطه اردبیل – سرچم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر عصر امروز که به همراه مدیران راه و شهرسازی شهرستان اردبیل از طرح بهسازی جاده چهار خطه اردبیل – سرچم بازدید می‌کرد، اظهار داشت: تاکنون برای اجرای این طرح یک میلیارد و 500 میلیون تومان سرمایه‌گذاری شده و پروژه با پیشرفت فیزیکی 35 درصد در حال اجرا است.

وی پیش‌بینی کرد که با صرف چهار میلیارد تومان اعتبار دیگر، این پروژه به صورت کامل احداث و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

دبیر خاطرنشان کرد: احداث چهار بانده اردبیل – سرچم سبب می‌شود تا کاهش تصادفات در این مسیر حاصل شده و همچنین کاهش بار ترافیکی جاده اردبیل به مرکز کشور از مسیر آستارا کاهش یابد.

این مسئول اضافه کرد: اجرای این پروژه همچنین سبب کاهش زمان و مسافت مسافرت‌ها می‌شود و هموطنان می‌توانند به راحتی و با دغدغه‌ای کمتر هم به پایتخت مسافرت راحتی داشته باشند و هم در سفر به این استان با مشکلی خاص روبه‌رو نشوند.

وی بیان داشت: خودروها و کامیون‌های سنگین در این مسیر به سهولت رفت و آمد می‌کنند که این امر خود می‌تواند صرفه اقتصادی و مدیریت زمان را به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار اردبیل همچنین از بهسازی محور بودالو به جاده سرچم خبر داد و یادآور شد:‌ این محور نیز با پیشرفت فیزیکی 18 درصد می‌تواند در کاهش بار ترافیکی مؤثر بوده و دسترسی آسان مردم را به جاده اصلی فراهم سازد.

دبیر در ادامه سخنان خود از جاده روستایی در حال احداث کوهساره هیر بازدید کرد و گفت: عملیات خاکبرداری این جاده آغاز شده و تا پایان سال آینده این پروژه نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در ادامه افزود: با احداث این جاده رفت و آمد اهالی و دسترسی به جاده اصلی آسان بوده و با حذف پیچ‌های خطرناک و شیب‌های تند و تعریض جاده سبب کاهش تصادفات و تردد همراه با ایمنی می‌شود.

دبیر از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پل زیرگذر تقاطع جاده هیر به اردبیل خبر داد و تصریح کرد: ‌برای احداث این پل 800 میلیون تومان هزینه شده است.

وی در پایان عنوان کرد:‌ با تأمین اعتبار دیگر این تقاطع تکمیل و دسترسی به جاده اصلی با ایمنی و سهولت ممکن انجام می‌شود.

انتهای پیام/62006/ذ30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول