اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی:

مدیریت واحد بر زاینده‌رود مستلزم تعطیلی پروژه‌های انتقال آب است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‎های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد مدیریت واحد بر حوزه زاینده‌رود مستلزم تعطیلی تمام پروژه‌های انتقال آب در این حوزه است.

مدیریت واحد بر زاینده‌رود مستلزم تعطیلی پروژه‌های انتقال آب است

سعید زمانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به اینکه مقرر شده تا برای حوزه زاینده‌رود مدیریت واحدی انتخاب شود پس ضروری است تا مدیریت به طور کامل از دست استان‌های درگیر شامل چهارمحال و بختیاری، کرمان، یزد، اصفهان و خوزستان خارج شود.

وی افزود: در صورتی این امر در استان ما مورد قبول قرار می‌گیرد که مدیریت حوزه زاینده‌رود به طور کلی از اشرافیت استان هم‌جوار خارج شود.

زمانیان بر ضرورت تعطیل شدن پروژه‌های فعال و در حال اجرای حوزه‌ زاینده‌رود تاکید کرد و گفت: این پروژه‌ها شامل سد زاینده‌رود، نیروگاه کوهرنگ، سد چم‌آسمان و بسیاری دیگر از طرح‌هاست که باید هرچه سریع‌تر تعطیل شود.

نماینده مردم شهرستان‎های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علاوه‌ بر این موارد قبول مدیریت واحد برای حوزه زاینده‌رود در صورت پرداخت حق‎آبه امکان‌پذیر است.

زمانیان با اشاره به مشکلات ناشی از کم‌آبی در استان همجوار، اضافه کرد: این مشکلات ناشی از سوء‌مدیریت مسئولان استان است.

وی با احترام به حق و حقوق کشاورزان استان همجوار، تصریح کرد: برنامه‌ریزی و حل مشکلات این افراد باید از سوی مدیریت استان انجام شود.

انتهای پیام/68004/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول