اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شش ماهه نخست سال 92

40 کیلومتر پروژه چهار خطه هراز به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی گفت: 40 کیلومتر از پروژه چهارخطه کردن محور مواصلاتی هراز در شش ماهه نخست سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

40 کیلومتر پروژه چهار خطه هراز به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا بعد از ظهر امروز در آیین افتتاح حسینیه امام جعفر صادق(ع) طایفه رینه این شهرستان اظهار داشت: همیشه معتقدم کار در مسائل عمرانی برای رفاه حال مردم از وظایف مهم ما در عرصه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با اشاره به جای گرفتن پروژه بزرگ محور هراز در بین پروژه‌های مهر ماندگار دولت افزود: در گذشته روزانه افراد زیادی در محور هراز جان خود را از دست می‌دادند که مسئله از بین رفتن انسان‌هایی که برای سفر به این محور می‌آمدند مسئله‌ای مهم برای ما تلقی می‌شد.

یوسفیان‌ملا با اشاره به اینکه 4 هزار پروژه راه، سد، خطوط ریلی و دیگر پروژه‌ها در سطح کشور داریم، اضافه کرد: تنها سه پروژه کشور جزو مصوبات ملی درآمده که پروژه‌های کرمانشاه به خسروی از سری مصوبات سفر رهبر انقلاب به استان کرمانشاه، 2 هزار کیلومتر راه روستایی و پروژه بزرگ محور هراز است.

وی با اعلام اینکه مسئولان برای این سه پروژه متعهد شدند با توجه به وضعیت اقتصادی موجود تعطیلی در آن نداشته باشیم، اظهار داشت: هم‌اکنون عوامل چهارخطه کردن محور هراز به طور شبانه‌روزی در حال کار هستند که تاکنون 13 پل در این محور احداث شده و کار ساخت آن به اتمام رسید و بیشتر تونل‌ها به جز یک تونل که نیمه‌کاره است در حال اتمام و بازگشایی است.

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: 40 کیلومتر از پروژه چهارخطه کردن محور مواصلاتی هراز در شش ماهه نخست سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد تا در آینده‌ای نزدیک شاهد اتمام این پروژه بزرگ که جزو مصوبات ملی است، باشیم.

وی با اشاره به افتتاح حسینیه امام جعفر صادق(ع) طایفه رینه اذعان داشت: منطقه لاریجان از مناطق عالم‌پرور، مهد ادب و فقاهت کشور است که نمونه بارز آن در عصر حاضر وجود آیت‌الله حسن‌زاده آملی و آیت‌الله جوادی آملی در سطح برتر جهان اسلام هستند.

وی خاطر نشان کرد: مردم این بخش و شهر رینه ولایتمداری و اطاعت از مقام ولایت خود را در هر برهه از زمان به اثبات رساندند.

انتهای پیام/86012/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول