اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از پیشرفت‏های فیروزکوه گزارش می‏دهد

چهار خطه کردن محور فیروزکوه- سمنان 80 درصد پیشرفت دارد

خبرگزاری فارس: گزارش فارس از پیشرفت‏های فیروزکوه در سه سال اخیر حاکی است؛ یکی از مهم‏ترین طرح‏های راه‏سازی این شهرستان با عنوان «چهار خطه کردن جاده فیروزکوه- سمنان» هم‏اکنون 80 درصد پیشرفت دارد.

چهار خطه کردن محور فیروزکوه- سمنان 80 درصد پیشرفت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع خود با اشاره به طرح چهارخطه کردن جاده فیروزکوه- سمنان، اضافه کرد: این طرح در حال حاضر 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

سعید افشارنادری با بیان اینکه سال گذشته یک میلیارد تومان در اختیار دهیاران شهرستان فیروزکوه قرار گرفت، گفت: همچنین طرح هادی برای 20 روستا تهیه شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر ادامه داد: 4 هزار و 585 واحد مسکن مهر در شهرستان فیروزکوه در حال احداث است.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه با بیان اینکه احداث مدرسه در سایت مسکن مهر این شهرستان در حال اتمام است، گفت: ظرف یک یا دو هفته آینده نیز بیش از یک‏هزار واحد مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار می‏گیرد.

افشارنادری تأکید کرد: ما تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا در بین مردم باشیم و همه این اقدامات به برکت خون شهدا و لطف خداوند متعال صورت گرفته است.

وی همچنین از زحمات دولت، استاندار تهران، مدیران دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه، امام جمعه و روحانیت این شهرستان، خانواده معظم شهدا و جانبازان و اصحاب رسانه تقدیر کرد.

کمک به 120 طرح توسعه کشاورزی در فیروزکوه

افشارنادری اضافه کرد: یکی از ظرفیت‏های مهم شهرستان فیروزکوه بخش کشاورزی آن است که توسعه این بخش ایجاد اشتغال و رفع بیکاری را به همراه دارد.

وی گفت: تاکنون 18 هزار هکتار از اراضی مستعد کشاورزی در شهرستان فیروزکوه شناسایی شده است و همچنین تعداد زیادی از تعاونی‏ها در این زمینه وارد کار شده‏اند.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه بیان کرد: طرح آبیاری تحت فشار در یک‏هزار و 150 هکتار از اراضی شهرستان فیروزکوه اجرایی شده است.

افشارنادری گفت: همچنین به 120 طرح توسعه کشاورزی در شهرستان فیروزکوه کمک شده و نقدینگی در اختیار آنها قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: همچنین بیش از 18 کیلومتر کانال آبیاری در شهرستان فیروزکوه برقرار شده است.

فرماندار سابق شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در این مدت نیز تعداد زیادی از واحدهای تولیدی در این شهرستان به بهره‏برداری رسیده‏ است.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول