اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد

ضرورت تأمین بودجه پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی اصفهان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تأمین بودجه مورد نیاز برای اجرا و بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی اصفهان از نیاز‌های ضروری و مهم اصفهان به شمار می‌رود.

ضرورت تأمین بودجه پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حاج رسولیها پیش از ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود از مهم‌ترین خواسته‌های مردم اصفهان به شمار می‌رود، اظهار کرد: مسئولان و دولت باید از راهکار‌های مورد نیاز برای برطرف شدن مشکلات موجود در راستای رسیدگی به وضعیت آب اصفهان استفاده کنند.

وی به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های مردمی در راستای ارتقای کیفیت فعالیت‌های شهری اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان شهری برای اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های شهری باید از ظرفیت‌های مردمی موجود در محلات استفاده کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه استفاده از ظرفیت‌های مردمی نقش مؤثری در راستای اجرای برنامه‌های محله‌محور شهرداری دارد، تصریح کرد: برخی از شرکت‌هایی که در یک بازه زمانی با شهرداری اصفهان قرارداد داشته‌اند و پس از اتمام قرارداد خود با شهرداری نیرو‌های خود را اخراج می‌کنند باید نسبت به استفاده از ظرفیت‌های این افراد در شهر‌های خارج از استان اقدام کنند.

حاج رسولیها به یکی از مهم‌ترین نیاز‌های ضروری اصفهان اشاره و تاکید کرد: توجه به وضعیت آب اصفهان از مهم‌ترین نیاز‌های این کلان‌شهر است و تأمین بودجه مورد نیاز برای اجرا و بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی به فلات مرکزی اصفهان از نیاز‌های ضروری و مهم اصفهان به شمار می‌رود.

وی به ضرورت توجه دولت و مجلس به این موضوع اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با استفاده از ابزار‌های قانونی خود نسبت به تسریع روند رسیدگی به وضعیت زاینده‌رود اصفهان اقدام کنند.

انتهای پیام/63004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول