اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس شورای شهر اردبیل خبر داد

مشارکت بخش خصوصی در 200 پروژه شهری اردبیل

خبرگزاری فارس: نائب رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: 200 پروژه مشارکتی با حجم سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی در سال آینده در اردبیل پیش‌بینی شده است.

مشارکت بخش خصوصی در 200 پروژه شهری اردبیل

جواد زنجانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به برجستگی‌های بودجه سال 92 اشاره کرد و اظهار داشت: در دو سال اخیر به رغم افزایش بودجه شاهد تحقق اهداف شهرداری در برنامه‌هایش بودیم، به طوری که امسال 10 درصد افزایش در بودجه را نیز مصوب کردیم چرا که شهرداری در سال جاری به تمام تعهدات خود در بودجه سالانه عمل کرده است.

وی برجستگی دیگر بودجه سال 92 را اولویت جذب سرمایه‌گذاری بعد از آسفالت‌ریزی اعلام کرد و یادآور شد: در این زمینه 200 پروژه مشارکتی به همت بخش خصوصی در بودجه سال 92 پیش‌بینی شده که به نظر می‌رسد 300 میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری از این بابت صورت گیرد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل با بیان اینکه جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی می‌تواند شهرداری را در رسیدن به هدف‌گذاری نهایی و همچنین توسعه واقعی شهر کمک کند، گفت: ما با درآمدهای مادی نمی‌توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم که در این زمینه شایسته است سهم مشارکت بخش خصوصی را افزایش دهیم.

اجرای پل روگذر ایستگاه سرعین در اولویت سال آینده

زنجانی عنوان کرد:‌ در بودجه سال 92 شهرداری اردبیل اجرای پروژه مهم پل روگذر ایستگاه سرعین در اولویت قرار گرفته و برای طراحی پل روگذر محلات آقاباقر و نیار نیز اعتبار پیش‌بینی شده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود از طراحی و تملک احداث بزرگراه خیابان وحدت خبر داد و به خبرنگار فارس در اردبیل بیان داشت: اتمام بزرگراه ولایت در اولویت کارهای شهرداری در سال آینده است، اما اولویت اصلی ما همچون سال 91 توسعه آسفالت‌ریزی می‌باشد.

نائب رئیس شورای شهر اردبیل توسعه فضای سبز را نیز از دیگر برجستگی‌های بودجه سال آینده اعلام کرد و ‌افزود: قرار است سرانه فضای سبز در اردبیل از 5.5 متر‌مربع به 6.3 متر‌مربع برسد.

زنجانی تکمیل شبکه آب خام برای پارک‌ها و نفوذ فضای سبز‌ها را از دیگر اولویت‌ها اعلام کرد و ادامه داد: توجه به زیباسازی شهری به ویژه در دو نقطه استراتژیک شورابیل و بهسازی ادامه رودخانه بالیقلو از خیابان عطایی تا پل توحید جزو اولویت‌های سال آینده شهرداری است.

وی اصلاح میادین و معابر و تعریف 27 پروژه عمده در این پروژه را از دیگر برجستگی‌های بودجه 92 اعلام کرد و یادآور شد: احداث حداقل 22 مورد سرویس بهداشتی، بازگشایی بسیاری از خیابان‌ها، تملک و توسعه باغ بزرگ میدان بسیج، بازگشایی خیابان جلوی پادگان شهید چمران از دیگر اولویت‌های کاری شهرداری در سال 92 است.

احداث استادیوم 5 هزار نفری شهرداری در سال آینده

نائب رئیس شورای شهر اردبیل تصریح کرد: در بودجه سال آینده احداث استادیوم 5 هزار نفری شهرداری در اولویت قرار گرفته و در کنار آن تکمیل کندروی کمر‌بندی اردبیل نیز جزو اولویت‌هاست.

زنجانی در پایان سخنان خود از توسعه شهرداری الکترونیک در مناطق چهارگانه با هدف تسریع در خدمات‌رسانی مطلوب‌تر و به وقوع پیوستن تحول اداری در تکریم ارباب رجوع خبر داد و‌ به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت: توسعه خدمات ایمنی آتش‌نشانی و سازمان‌های اتوبوسرانی و تاکسیرانی از دیگر اولویت‌هایی است که شهرداری مدنظر قرار داده است.

انتهای پیام/62005/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول