اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ورامین:

پروژه احداث ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ورامین کلید خورد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان ورامین از کلید خوردن پروژه احداث ورزشگاه 5 هزار نفری این شهرستان خبر داد.

پروژه احداث ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ورامین کلید خورد

حسین دهقانی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در ارتباط با روند احداث ورزشگاه 5 هزار نفری گفت: به فضل خدا و با پیگیری مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار ورامین پروژه احداث ورزشگاه 5 هزار نفری شهرستان ورامین با تعیین پیمانکار این پروژه آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی فرماندار شهرستان ورامین افزود: این ورزشگاه برای شهرستان ورامین و به منظور افزایش سرانه ورزشی شهرستان از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: زمین این ورزشگاه در ابتدای جاده ورامین به آبباریک بوده و با اعتباری بالغ بر 83 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 50 هزار متر مربع در حال اجرا است.

معاون فرماندار شهرستان ورامین عنوان کرد: پیمانکار پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری تعیین شده و با تجهیز کارگاه عملیات عمرانی این پروژه آغاز شده است.

دهقانی در پایان تصریح کرد: با توجه به استقبال شهروندان محترم شهرستان نسبت به امور ورزشی و وجود قهرمانان ملی بسیار در شهرستان، احداث این ورزشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و ما نیز تمام سعی خود را در جهت اجرای هر چه بهتر و سریع تر این ورزشگاه به کار بسته‌ایم تا انشاء‌الله بتوانیم بستری مناسب برای فعالیت‌های ورزشی جوانان شهرستان ایجاد کنیم.

این گزارش حاکی است، مجاور این ورزشگاه 5 هزار نفری، زمین چمن مصنوعی فوتبال به مساحت 10 هزار متر مربع و با اعتباری در حدود 8 میلیارد ریال نیز در حال احداث می‌باشد که این زمین چمن در حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/2462/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول