اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان:

حفاظت از منابع طبیعی تکلیفی شرعی و ملی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: حفاظت از منابع طبیعی به ویژه در برهه کنونی تکلیفی شرعی و ملی است.

حفاظت از منابع طبیعی تکلیفی شرعی و ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، سیدحسن میرعماد در حاشیه راهپیمایی طبیعت اظهار کرد: نقش و اهمیت منابع طبیعی در توسعه پایدار بر کسی پوشیده نیست.

وی تصریح کرد: حفاظت و صیانت از این منابع، ذخایر و سرمایه‏های عظیم خدادادی وظیفه و تکلیف شرعی و ملی تمامی آحاد جامعه است.

میرعماد با بیان اینکه منابع طبیعی متعلق به تمام نسل‏هاست، بر لزوم فرهنگ‏سازی و تبیین نقش و وظایف شهروندان در زمینه صیانت و حفاظت از این ذخایر ملی تاکید کرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: منابع طبیعی، مراتع، جنگل‏ها و سایر منابع طبیعی متعلق به همه مردم، نظام و حکومت و نسل‏های آینده است که باید حفظ، تقویت و نگهداری آن به صورت مطلوب مورد توجه همه اقشار جامعه قرار گیرد.

میرعماد ضمن تاکید بر اینکه منابع طبیعی به عنوان یک سرمایه ملی متعلق به همه نسل‏هاست، تصریح کرد: پاسداری از این نعمت خدادادی یک وظیفه همگانی است.

15 تا 21 اسفندماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2249/ز/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول