اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مهاباد:

توجه به منابع طبیعی معطوف به ایام خاص سال نباشد

خبرگزاری فارس: فرماندار مهاباد گفت: حراست، نگهداری و توجه به منابع طبیعی نباید معطوف به ایام خاصی از سال باشد.

توجه به منابع طبیعی معطوف به ایام خاص سال نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد خضر کاک درویش پیش از ظهر امروز در همایشی که به مناسبت هفته منابع طبیعی با حضور جمعی از مسئولان، بهره‌برداران منابع طبیعی، دانشجویان و اساتید در سالن همایش‌های دانشگاه پیام نور مهاباد برگزار شد، اظهار داشت: حراست از منابع طبیعی یکی از موضوعاتی است که مورد تاکید و توجه قرار دارد ولی نباید این امر معطوف به ایام خاصی از سال باشد.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر شاهد بی توجهی مردم به جنگل‌ها و مراتع هستیم، تصریح کرد: جنگل‌ها و مراتع روز به روز بیش‌تر مورد بی‌توجهی و بی‌مهری قرار می‌گیرند.

کاک درویش با بیان اینکه باید بتوانیم فرهنگ حراست از منابع طبیعی را در جامعه بیش از این نهادینه کنیم، افزود: برای این منظور باید بیش از این مردم با اهمیت منابع طبیعی آشنا شوند.

وی با اشاره به اهمیت منابع طبیعی به ویژه جنگل‌ها، اعلام کرد: جنگل‌ها در پاک‌سازی هوا نقش به سزایی دارند و علاوه بر این سبب جلوگیری از فرسایش خاک می‌شوند.

کاک درویش ادامه داد: نباید طوری باشد که مردم در برابر نعمت‌های خدادادی احساس مسئولیت نکنند و برای این منظور باید کودکان را از همان دوران کودکی در برابر منابع طبیعی و ملی مسئولیت‌پذیر بار آوریم.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول