اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست منابع طبیعی منوجان خبر داد

تأمین 2.8 میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان منوجان گفت: برای احداث پروژه‌های جنگل‌کاری با آبیاری تحت فشار کندرطول و پروژه ورودی منطقه نودژ و بخش آسمینون بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه شده است.

تأمین 2.8 میلیارد ریال اعتبار پروژه‌های منابع طبیعی

به گزارش خبرگزرای فارس از منوجان، محمد آزادی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید پروژه جنگل‌کاری آبیاری تحت فشار و آبخیزداری در این شهرستان اظهار داشت: برای احداث پروژه‌های جنگل‌کاری با آبیاری تحت فشار کندرطول و پروژه جنگل‌کاری، آبخیزداری ورودی منطقه نودژ و پروژه بیولوژیک بخش آسمینون بیش از 2 میلیارد و 800 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ملی سال 90 و 91 تأمین اعتبار شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه حوزه‌های آبریز این شهرستان منتهی به سد مخزنی میناب است، در راستای کنترل رسوب‌گیر سد ذکر شده و تقویت سفره‌های آب‌های زیرزمینی در حوزه شهرستان منوجان طرح‌های مطالعاتی حوزه آبخیزداری شهرستان انجام می‌شود.

آزادی با اشاره به طرح‌های مطالعاتی منابع طبیعی و آبخیزداری در این شهرستان تصریح کرد: طرح‌های حوزه‌های آبخیزداری چاه‌ناصر، ریگ‌سهرابی، بجگان، چاه شور، منوجان، دهکهان دو، بازنگری حوزه آبخیزداری نودژه، دهکهان یک و بخش سیلاب بارگاه که کار مطالعاتی آنها انجام و دارای طرح تفصیلی و در صورت تأمین و تخصیص اعتبار آماده اجرای پروژه‌ها هستند.

به گزارش فارس، به مناسبت هفته منابع طبیعی فرماندار، امام جمعه، سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری و تعدادی از مسئولان شهرستان منوجان از پروژه‌های جنگل‌کاری آبیاری تحت فشار و آبخیزداری کندرطول و همچنین پروژه‌های آبیاری تحت فشار ورودی نودژ و پروژه بیولوپیک بخش آسمینون بازدید کردند.

انتهای پیام/80006/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول