اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از بازی با صدرنشین لیگ برتر

صبای قم به مصاف تیم ملی نوجوانان می‌رود

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای قم در آستانه بازی حساس هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در مصافی تدارکاتی به مصاف تیم ملی نوجوانان می‌رود.

صبای قم به مصاف تیم ملی نوجوانان می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بازیکنان صبای قم این روزها زیر نظر عبدالصمد مرفاوی و سایر همکارانش در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، سخت آماده حضور در ادامه رقابت‌های دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و به خصوص بازی دو تیم بالانشین جدول یعنی استقلال تهران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان می‌شوند. 

تعطیلی 9 روزه لیگ به دلیل حضور 3 تیم در لیگ قهرمانان آسیا

در حالی که بازی‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس بعد از برگزاری دیدارهای هفته دهم دور برگشت به دلیل حضور سه نماینده فوتبال کشورمان در بازی‌های فصل جدید لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا تا چهاردهم اسفند تعطیل است و تیم‌ها در واقع در ادامه تمرینات خود به سر می‌برند، صبای قم نیز همانند بسیاری از لیگ برتری‌ها در برنامه‌های تمرینی و دیدارهای تدارکاتی آماده ادامه مسابقات لیگ برتر و جدال با شاگردان امیر قلعه‌نویی در استقلال تهران می‌شود.

تساوی صبا با داماش و صعود دو پله‌ای در جدول لیگ برتر

عبدالصمد مرفاوی پس از تساوی برابر تیم فوتبال داماش گیلان در هفدهمین تجربه مربیگری رسمی خود در رأس کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، تمرینات متنوعی را برای بهبود آمادگی صبایی‌ها در نظر گرفته است و در بازی تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان نیز تیم خود را محک می‌زند.

شاگردان مرفاوی به منظور سنجش میزان آمادگی خود در آستانه بازی حساس با استقلال تهران و بلافاصله بعد از آن مصاف با فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته بیست و نهم لیگ دوازدهم، این بار در دیداری تدارکاتی قصد دارند فردا سه‌شنبه در محل برگزاری تمرینات شاگردان علی دوستی‌مهر برابر تیم ملی فوتبال نوجوانان به میدان بروند. 

این مسابقه در حالی برگزار می‌شود که تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان نیز زیر نظر علی دوستی‌مهر با جدیت تمرین می‌کند تا در بازی‌های فوتبال جام جهانی 2013 نوجوانان جهان که در کشور امارات برگزار می‌شود، با قدرت به مصاف حریفان برود.

صبای قم یکی از 18 تیم حاضر در دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی در مصاف تدارکاتی فردا سه‌‌شنبه هشتم اسفند ماه با تیم ملی نوجوانان رو‌به‌رو می‌شود که در هفته دهم دور برگشت لیگ برتر در ورزشگاه شهید عضدی رشت برابر تیم داماش گیلان به میدان رفت که بازی با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازها به پایان رسید و صبا دو پله در جدول صعود کرد و از مکان دهم به رده هشتم آمد.

بر اساس برنامه سازمان لیگ برتر فدراسیون فوتبال تیم فوتبال صبای قم در بازی هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز دوشنبه چهاردهم اسفند ماه در قم میزبان تیم صدرنشین استقلال تهران خواهد بود.

انتهای پیام/2258/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول