اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان کشور

ورزشکاران زنجانی صاحب دو مدال کشوری شدند

خبرگزاری فارس: ووشوکاران زنجانی که به رقابت‌های قهرمانی بانوان کشور (انتخابی تیم‌ملی) اعزام شده بودند، موفق به کسب یک مدال نقره و یک نشان برنز در دو بخش تالو و ساندا شدند.

ورزشکاران زنجانی صاحب دو مدال کشوری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان کشور (انتخابی تیم‌ ملی) با حضور 180 ورزشکار در قالب 32 تیم به میزبانی ورزشگاه 17 شهریور اصفهان برگزار شد.

در این رقابت‌ها ووشوکاران زنجانی توانستند به یک مدال ارزشمند نقره در بخش تالو و یک نشان برنز در بخش ساندا دست یافته و جواز حضور در اردوی انتخابی تیم‌ملی را که قرار است از اوایل سال آینده در تهران برگزار شود، کسب کنند.

بر همین اساس، الهام احمدی‌نسب در بخش تالو توانست با اجرای فرم «چیانگ‌شو» به مدال نقره دست یافته و تنها نشان کاروان ورزشی استان به این رقابت‌ها را از آن خود کند.

با توجه به اینکه ووشوی زنجان به عنوان یکی از قطب‌های اصلی این رشته در کشور به‌شمار می‌رود، از این‌رو در این دوره از رقابت‌ها نیز همانند مسابقات قهرمانی کشور آقایان، چندین ورزشکار زنجانی در قالب سایر تیم‌ها به مصاف حریفان خود رفتند که در این راستا مهناز مقدم در وزن منهای 52 کیلوگرم ساندا موفق شد با قرار گرفتن بر سکوی سوم و کسب مدال برنز، ووشوی زنجان را در این مسابقات صاحب دومین نشان کند.

در مسابقات ووشوی قهرمانی بانوان کشور (انتخابی تیم‌ ملی)، تیم زنجان با ترکیب مریم محمودی در وزن منهای 48 کیلوگرم، زیبا نصیری در وزن منهای 52 کیلوگرم، سهیلا محمودی در وزن منهای 56 کیلوگرم و زهرا عشق‌علی در وزن منهای 60 کیلوگرم بخش ساندا به همراه گوهر امینی‌ قازار در فرم‌های «تای‌چی‌چوان و تای‌چی‌جین»، الهام احمدی‌نسب در فرم‌های «چانگ‌چوان و جین‌شو» در بخش تالو به مصاف حریفان خود رفت که هدایت تیم ساندا بر عهده زینب اسماعیلی و سرپرست تیم بزرگسالان نیز بر عهده مژگان نوروزی بود.

گفتنی است، در پایان این رقابت‌ها نفرات اول تا سوم تالو و اول تا سوم مشترک ساندا برای حضور در رقابت‌های جهانی مالزی به اردوی انتخابی تیم‌ملی دعوت شدند که سهم ووشوی زنجان در این اردوها دو ورزشکار است و این در حالی است که پیش از این 20 ووشوکار زنجان در بخش آقایان به اردوی انتخابی تیم‌ملی دعوت شده بودند.

انتهای پیام/2308/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول