اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام رامهرمز خبر داد

افزایش تخصص‌های مورد نیاز در بیمارستان امام خمینی رامهرمز

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام خمینی رامهرمز از افزایش پزشکان متخصص در درمانگاه تخصصی این بیمارستان و خرید تجهیزات برای این مرکز درمانی خبر داد.

افزایش تخصص‌های مورد نیاز در بیمارستان امام خمینی رامهرمز

رضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: به منظور رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات پزشکی مطلوب‌تر در این شهرستان و با تلاش‌های مستمر و همکاری مسئولان استانی و پزشکان متعدد نسبت به جذب بی‌سابقه پزشکان متخصص در این شهرستان اقدام کرده‌ایم.

وی افزود: با جذب پزشکان متخصص در رشته‌های جراحی عمومی، نورولوژی، چشم پزشکی، رادیولوژی، اطفال، پوست، ارتوپدی، اعصاب و روان، زنان و زایمان و برای اولین بار جذب رادیولوژیست خانم برای خدمات‌رسانی به بیماران زن تحولی در درمان بیماران ایجاد کرده‌ایم.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) رامهرمز در ارتباط با افزایش میزان کارآیی و کیفیت ارائه خدمات گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی برای پرسنل و نظارت و پیگیری بر عملکردها و رفع اشکالات سعی در بالا بردن انگیزه‌های انسانی پرسنل نیز داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: در سال جاری اقدام به تامین اعتبار و احداث ساختمان دیالیز و ساختمان ترخیص به منظور رفاه حال بیماران و همراهان آنان و همچنین خرید دستگاه (اتو کلاو) برای اتاق عمل و یک دستگاه فیکو چشمی کرده‌ایم.

احمدی در پایان اظهار امیدواری کرد: با تکمیل و تجهیز دومین بیمارستان رامهرمز و همکاری و مساعدت مسئولان استانی و شهرستانی بتوانیم در سال آینده شاهد افتتاح آن و کاهش مراجعات مردم به مرکز استان برای درمان باشیم.

انتهای پیام/72001/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول