اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

اضافه‌کاری پرسنل بیمارستان‌های گیلان پرداخت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: تا پایان سال جاری حقوق اضافه‌کاری‌ها و حق مأموریت پرسنل بیمارستان‌های گیلان پرداخت می‌شود.

اضافه‌کاری پرسنل بیمارستان‌های گیلان پرداخت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، حسن بهبودی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، اظهار کرد: مدیر قبلی بیمارستان صومعه‌سرا به لحاظ توانمندی و علم به حوزه پزشکی بسیار مطرح و مؤثر بود.

*احداث نخستین سیستم امحای زباله‌های بیمارستانی گیلان در صومعه‌سرا

وی، احداث نخستین سیستم امحای زباله‌های بیمارستانی در گیلان را مختص بیمارستان صومعه‌سرا دانست و افزود: در چند سال اخیر اقدام‌های کاربردی و علمی مناسبی در صومعه‌سرا صورت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به دیگر امکانات و توانایی در خدمات پزشکی بیمارستان صومعه‌سرا، تصریح کرد: احداث سیستم اکسیژن‌ساز در داخل بیمارستان صومعه‌سرا یکی از فعالیت‌های مهم پزشکی بوده که در مواقع حادثه و بارش برف سنگین بسیار موثر است.

*بیمارستان صومعه‌سرا جزو سه بیمارستان برتر گیلان است

به گفته وی، بخش‌های مراقبت‌های ویژه ICU و CCU نیز به‌زودی در بیمارستان صومعه‌سرا با تزریق اعتبارات کافی راه‌اندازی می‌شود.

بهبودی با تصریح بر اینکه بیمارستان صومعه‌سرا جزو مراکز درمانی مطرح گیلان محسوب می‌شود، ادامه داد: صومعه‌سرا پس از شهرستان‌های رشت و لاهیجان دارای بیمارستانی مجهز به همراه کادر تخصصی پزشکی مجرب است.

وی اضافه کرد: اکنون بالغ بر 14 پزشک متخصص در رشته‌های مختلف درمانی در بیمارستان صومعه‌سرا در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به بیماران هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه تحول در بخش درمانی و بهداشتی دنیا با سرعت بالایی در حرکت است، خاطرنشان کرد: این امر در کشور و به‌ ویژه در گیلان نیز با شتاب زیادی در پیش است.

وی، شتاب تند در حرکت علوم پزشکی را زنگ بیداری برای پرسنل و پزشکان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی دانست و گفت: هر قدر علوم پزشکی دنیا در تکاپو و حرکت باشد به همان میزان خدمات‌دهی پرسنل مراکز درمانی باید شتاب بگیرد.

بهبودی به کمبود پرسنل در بیمارستان صومعه‌سرا اشاره کرد و یادآور شد: در حال رایزنی برای برطرف شدن کمبود پرسنل در بیمارستان صومعه‌سرا به صورت سیستماتیک و اصولی هستیم.

وی از راه‌اندازی بخش بالینی در بیمارستان امام خمینی (ره) صومعه‌سرا خبر داد و اذعان کرد: راه‌اندازی بخش بالینی در بیمارستان‌ها یک امر ضروری و مهم است.

*اضافه‌کاری پرسنل بیمارستان‌های گیلان پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به حق و حقوق کارمندان و پرسنل بیمارستان‌های استان تا پایان سال جاری، یادآور شد: با وجود تمام کمبودهای منابع مالی دولت و محدودیت‌ها تا پایان سال جاری تمام اضافه‌کاری‌ها و حق مأموریتی پرسنل بیمارستان‌های گیلان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: بهداشت و درمان گیلان بدون پرسنل مجرب و متخصص در چرخش شتابی خود موفق نخواهد بود.

*احداث 13 بیمارستان در گیلان

بهبودی به ساخت بیمارستان‌های متعدد در گیلان اشاره کرد و متذکر شد: تاکنون 13 بیمارستان در گیلان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: از مجموع 13 بیمارستان در حال ساخت گیلان، بالغ بر شش بیمارستان دارای پیشرفتی معادل 75 تا 80 درصدی است که تا سال آینده تعدادی از آن ها به بهره‌برداری می‌رسند.

به گزارش فارس، علی خصوصی رئیس جدید بیمارستان صومعه‌سرا معرفی و از خدمات افشین دلیلی رئیس قبلی این بیمارستان قدردانی شد.

افشین دلیلی به مدت یک‌ سال و نیم با تخصص مغز و اعصاب عهده‌دار سمت ریاست بیمارستان صومعه‌سرا بود.

خصوصی نیز دارای مدرک تخصص در رشته طب اورژانس است.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول