اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال و با اعتبار 40 میلیارد ریالی

دومین بیمارستان 96 تختخوابی گچساران کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال و با اعتبار 4 میلیارد ریالی، دومین بیمارستان 96 تختخوابی گچساران کلنگ‌زنی می‌شود

دومین بیمارستان 96 تختخوابی گچساران کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلامرضا تاج‌گردون در دیدار با مردم حوزه بویراحمد گرمسیر اظهار کرد: بافت فرسوده گچساران مانند دیگر شهرهای ایران باید دارای شهرداری مستقل و جداگانه باشد.

وی افزود: این مسئله را با شهردار دوگنبدان در میان گذاشتم که وی نیز با این قضیه موافق است.

تاج‌گردون ابراز داشت: شهرداری که ذهن و برنامه‌اش درگیر بافت فرسوده باشد، فرصت رسیدگی کمتری به دیگر نقاط شهری پیدا می‌کند به همین دلیل در اجرای معرفی شهردار جدید بافت فرسوده نیاز به همکاری و همدلی مردم و مسئولان است.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم ایجاد بیمارستان‌های جدید از جمله بیمارستان‌های 96 تختخوابی گچساران گفت: در حال حاضر یکی از این بیمارستان‌ها در مکانی دور از شهر در نزدیکی دانشگاه آزاد اسلامی در حال اتمام است که دولت برای گسترش آن قصد داشت یک بیمارستان دیگر در کنار آن ایجاد کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: من و دوستان در شبکه بهداشت و بیمارستان با رایزنی با دولت و تلاش بعد از 8 ماه موفق شدیم  به علت طولی بودن شهرستان محل احداث را تغییر داده و آن را در کارکنان نزدیک ورودی شهر به تصویب برسانیم زیرا دو بیمارستان در کنار هم در نقطه‌ای دور از شهر واقع می‌شد و امکان خدمات‌دهی بسیار کمی وجود داشت.

تاج‌گردون تصریح کرد: طی چند روز آینده پیمانکار در مناقصه مشخص می‌شود و تا پایان امسال با اعتباری افزون بر  چهار هزار میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی همدلی و همکاری میان مردم و مسئولان و همراهی با نماینده را لازم و ضروری دانست و بیان داشت: مشکلات امروزی ما با همدلی و همکاری مردم و مسئولان برطرف می‌شود.

انتهای پیام/82014/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول