اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی:

بیمارستان برازجان امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی گفت: با تلاش صورت گرفته، بیمارستان برازجان امسال افتتاح می‌شود.

بیمارستان برازجان امسال افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از برازجان، محمدجعفر علیزاده در بازدید از بیمارستان جدیدالاحداث برازجان اظهار داشت: دولت نهم و دهم در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف کشور اهتمام ویژه‌ای داشته و اقدامات اساسی انجام شده است.

وی افزود: احداث بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در استان‌های مختلف باشتاب و کیفیت مطلوبی در دست اجراست و پیشرفت پروژه‌ها بسیار مطلوب بوده است.

معاون عمرانی وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: بیمارستان برازجان از پروژه‌های مهر ماندگار است که در نیمه دوم امسال با تلاش شبانه‌روزی به پیشرفت قابل توجهی رسیده است.

علیزاده از پیشرفت 90 درصدی بیمارستان برازجان خبر داد و تصریح کرد: این بیمارستان هم‌اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به فضل خدا تا قبل از پایان سال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه بیمارستان برازجان 213 تخت‌خوابی است گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته تعداد 213 تخت در این بیمارستان پیش‌بینی شده اما از نظر اسمی به 160 تخت‌خوابی معروف است.

این مسئول ابراز داشت: این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد و پس از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر دومین بیمارستانی است که امسال در این استان تحویل مردم خواهد شد.

علیزاده افزود: دشتستان از شهرستان‌های بزرگ کشور است و احداث این بیمارستان گامی ارزشمند برای رشد و توسعه شاخص‌های بهداشتی و درمانی در این شهرستان است.

وی اظهار داشت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و باید از همه توان موجود برای رضایت خاطر مردم استفاده کنیم.

انتهای پیام/2451/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول