اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال خبر داد

راه‌اندازی بخش چشم پزشکی بیمارستان خلخال

خبرگزاری فارس: سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال گفت: بخش تخصصی چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان خلخال راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی بخش چشم پزشکی بیمارستان خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صالح صالحی در مراسم راه‌اندازی بخش چشم پزشکی بیمارستان خلخال اظهار داشت: از این پس بیماران مبتلا به امراض چشمی در شهرستان‌های خلخال و کوثر می‌توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند تا از مراجعه آنها به سایر شهرها، مناطق استان و خارج استان جلوگیری شود.

وی، هزینه عمل جراحی مروارید را 500 تا 700 هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این بخش تخصصی صرفه‌جویی 200 هزار تومانی را در مداوای این بیماری‌ها شاهد خواهیم بود.

صالحی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی بخش تخصصی چشم پزشکی اعمال جراحی اعم از آب مروارید، ناخنک چشم، اشک ریزش، بیماری‌های عفونی، پلک و سایر امراض مرتبط با چشم با امکانات پیشرفته انجام شده و به مردم سرویس ارائه می‌شود.

این مسئول تصریح کرد: هم‌اکنون بخش دیالیز، ای.سی.یو، سی.سی.یو، اطفال، داخلی زنان، زایمان، ارتوپدی، ارولوژی  در این بیمارستان فعال است و از امروز نیز بخش تخصصی چشم پزشکی در بیمارستان خلخال راه‌اندازی شده تا مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و به شکل شایسته‌تر طی شود.

وی اضافه کرد: قطعاً با مجهز شدن روز به روز بیمارستان امام خلخال از مراجعه بیماران شهرستان‌های خلخال و کوثر به سایر مناطق جلوگیری شده و حرکت اصلاحی خوبی را شاهد خواهیم بود.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی خلخال از هزینه‌کرد 2 میلیارد ریالی برای راه‌اندازی این بخش تخصصی و همچنین خرید تجهیزات اتاق اعمال جراحی خبر داد و بیان داشت: این بخش توانایی پذیرش پنج تا 15 بیمار چشمی را در طول هفته دارد و هزینه اعمال جراحی چشم حدود 5 میلیون تومان برآورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم چشم پزشک متخصص بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال نیز گفت: ‌به دلیل بالا بودن سن افراد مبتلا به بیماری‌هایی همچون آب مروارید در بخش چشم پزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) دستگاه سیکو راه‌اندازی شده تا مشکلات آنها رفع شود.

مریم دوراندیش لنگرودی ابراز داشت: انتظار می‌رود، امکانات بخش چشم پزشکی متناسب با نیاز مردم شهرستان‌های کوثر و خلخال خریداری و نصب شود تا بیماران مجبور نباشند با صرف هزینه‌های زیاد و وقت بیشتر خود را به سایر مناطق و شهرهای همجوار برسانند.

انتهای پیام/62006/ذ30/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول