اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

پیشرفت 45 درصدی بیمارستان نیروی دریایی ارتش در کنارک

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مرحله نخست عملیات اجرایی ساختمان بیمارستان 64 تختخوابی پایگاه سوم دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی در کنارک با 45 درصد پیشرفت در حال ساخت است.

پیشرفت 45 درصدی بیمارستان نیروی دریایی ارتش در کنارک

به گزارش خبرگزاری فارس از کنارک، حاتم نارویی عصر روز گذشته پس از دیدار با رحیمی معاون رئیس جمهور در بندر جاسک وارد منطقه زرآباد و کنارک شد و ظهر امروز در ادامه سفرش به این مناطق ابتدا از مجتمع کشت صنعت زرآباد با چندین هکتار شامل 250 هکتار زمین، 200 هکتار آبیاری تحت فشار، 100 هکتار هندوانه خارج از فصل، 5 هکتار کنار، 3 هکتار نارگیل، 10 هکتار خرما، 7 هکتار موز، 8 هکتار چیتو و 5 هکتار گواوا بازدید کرد.

وی همچنین از پروژه‌های مهر ماندگار که پل ارتباطی کنارک به جاسک است بازدید به عمل آورد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه مسیر از پل بندینی با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان بازدید به عمل آورد.

نارویی در ادامه سفرش از بیمارستان 64 تختخوابی پایگاه سوم دریایی راهبردی ارتش در کنارک بازدید کرد که مرحله نخست این پروژه مهم خدماتی و بهداشتی با 45 درصد پیشرفت فیزیکی به مرحله اسکلت و سقف رسیده است.

وی در حاشیه این بازدید عنوان کرد: دولت از محل اعتبارات دفتر رهبر معظم انقلاب در سال گذشته، 30 میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص داده بود که عملیات اجرایی مراحل مختلف این پروژه در مجموع تا کنون 15 درصد پیشرفت داشته است.

این مسئول با اشاره به اعتبارات استانی سال 91 این طرح اظهار امیدواری کرد: با اختصاص اعتبار در سال آینده شاهد بهره‌برداری کامل از این پروژه مهم خدماتی و بهداشتی باشیم.

نارویی بیان داشت: این بیمارستان با 64 تختخواب، علاوه بر خدمت‌رسانی به منطقه دریایی کنارک به مردم این شهرستان نیز خدمت رسانی خواهد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه حضورش در پایگاه سوم دریایی کنارک در آیین درختکاری با شعار صلح و دوستی شرکت کرد.

وی در این مراسم با اشاره به صلابت و شجاعت نیروهای نظامی کشور افزود: در طول تاریخ، مردم ایران خواستار صلح و دوستی با اقوام مختلف دنیا بوده‌اند لذا اعتقادات و مبانی دینی ما مسلمانان، جامعه انسانی را شایسته صلح و نوع دوستی می‌داند و در این عرصه آحاد ملت ایران پیشگام در برقراری صلح و دوستی بین خود و مردم خارج از مرزهای کشور بوده و هستند.

نارویی به فرهنگ و تمدن غنی ایرانی اسلامی اشاره و تصریح کرد: آنچه در طول تاریخ از ملت ایران به یادگار مانده و خواهد ماند روحیه شجاعت، صلابت همراه با صلح دوستی و نوع دوستی آنان است که نمونه‌های بارز آن را در دوران معاصر به ویژه در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل دشمنان می‌توان دید.

استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر توسعه فضای سبز و حفظ و نگهداری منابع طبیعی گفت: استان سیستان و بلوچستان حدود 15 سال است که با پدیده خشکسالی دست و پنجه نرم می‌کند، اما به خاطر علاقه مردم به فعالیت‌های کشاورزی و درختکاری، از فضایی سالم و سبز برخوردار است.

این مسئول اضافه کرد: با همه این اقدامات هنوز جای کار بسیار زیاد است و با توجه به اینکه استان از منابع خدادادی زیادی در بخش آب و کشاورزی برخوردار است باید به نحو شایسته از روان آب‌ها و سفره‌های آب زیرزمینی برای توسعه فضای سبز استفاده شود.

وی اذعان داشت: اجرای طرح‌های فاضلاب و بهره‌برداری از پساب‌های تصفیه شده آنها برای ایجاد و توسعه فضای سبز از برنامه‌های مهم دستگاه‌های مربوطه است که امید می‌رود زمینه سرسبزی شهرها را فراهم سازد.

در این مراسم استاندار و هر یک از مسئولان حاضر به یاد شهدا و توسعه فضای سبز نهال غرس کردند.

انتهای پیام/75002/ن30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول