اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل خبر داد

افزایش کیفیت در طرح حاکمیت بالینی بیمارستان‌های کشور

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان امام علی(ع) شهرستان آمل از افزایش کیفیت طرح حاکمیت بالینی در بیمارستان‌های کشور خبر داد.

افزایش کیفیت در طرح حاکمیت بالینی بیمارستان‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، مهرداد جوادیان پیش از ظهر امروز در جشن گرامیداشت برتری این بیمارستان در دومین جشنواره حاکمیت بالینی کشور که در سالن اجتماعات این بیمارستان برگزار شد با تاکید بر اینکه حاکمیت بالینی یک حرکت جمعی است که در بیمارستان‌های کشور آغاز شده است، افزود: در این طرح نوع نگرش سابق که بر مبنای مشتری‌مداری بود به محور قرار دادن بیمار تغییر یافته است.

وی با اعلام اینکه در مشتری‌مداری، مشتری از کیفیت خدمات ارائه شده ناراضی بود، اظهار داشت: امروز شکایات تغییر نام یافته است و زمانی که این طرح شروع شد از آن به عنوان یک فرصت استفاده کردیم.

جوادیان با بیان اینکه حجم مراجعات زیاد، دور بودن از مرکز شهر و راه دسترسی سخت از جمله مشکلات این بیمارستان بوده و هست، بیان کرد: تعداد نیروهای کاری این بیمارستان نسبت به حجم کار آن پاسخگو نیست اما با این حال توانستیم راه خود را برای راهیابی در زمره بیمارستان‌های برتر کشور باز کنیم.

وی با اشاره به اینکه نگاه این بیمارستان به ارائه خدمات از فردی به کار تیمی و گروهی تغییر کرده است، تصریح کرد: در این کار، میزان مرگ و میر مادران باردار و عوارض ناشی از آن در این بیمارستان کاهش یافت.

رئیس بیمارستان امام علی(ع) آمل با اعلام اینکه نوع برخوردهای مردم نیز در این طرح با عوامل بیمارستانی دوستانه‌تر شده است، یادآور شد: در کنار ارتقای سطح خدمات، مشکلات سخت‌افزاری این بیمارستان مانند مشکل پارکبان، سرعت‌گیرها و راه‌ دسترسی آن نیز در حال کاهش است.

وی ادامه داد: اینکه توانستیم در دو سال پیاپی در طرح ارتقای حاکمیت بالینی در کشور رتبه برتر را کسب کنیم نشان می‌دهد که همه تلاش می‌کنند که بهترین خدمات را ارائه دهند.

جوادیان با اشاره به اینکه سال به سال کیفیت در طرح حاکمیت بالینی بیمارستان‌های کشور افزایش می‌یابد، تصریح کرد: این افزایش موجب می‌شود از تعداد بیمارستان‌هایی که درگیر این طرح هستند کاسته شود و این نشان می‌دهد باید تلاش کنیم استانداردهای خود را بیش از گذشته بهبود ببخشیم.

وی با اعلام اینکه بیمارستان امام علی(ع) در حوزه تخصصی مادر و کودک بهترین سطح خدمات منطقه را ارائه می‌کند، یادآور شد: در این زمینه با تلاش بیشتر می‌توانیم خدمات بهتری در سطح استان ارائه دهیم.

جوادیان با بیان اینکه سه بیمارستان بخش خصوصی در زمینه زنان و زایمان در شهرستان آمل در حال راه‌اندازی است از ورود بخش در این عرصه استقبال کرد و افزود: این رقابت موجب می‌شود ثابت کنیم که باز هم می‌توانیم برتر باشیم.

انتهای‌پیام/86011/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول