اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه خبر داد

بیمارستان تأمین اجتماعی در قروه احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار قروه گفت: بیمارستان 50 تختی تأمین اجتماعی در این شهرستان احداث می‌شود.

بیمارستان تأمین اجتماعی در قروه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قروه اظهار داشت: این واحد درمانی در دستورکار وزارت رفاه و تأمین اجتماعی قرار گرفته است که عملیات اجرایی آن از سال آینده کلید می‌خورد.

فرماندار قروه ادامه داد: با احداث این بیمارستان بخش عمده‌ای از مشکلات بخش درمان در شهرستان مرتفع می‌شود.

وی همچنین از تأمین فضای موقت آموزشی، اداری و رفاهی برای استقرار دانشکده صنعت و معدن از مصوبات دور اول ریاست جمهوری در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: براساس تفاهم‌نامه به عمل آمده با دانشگاه کردستان تلاش می‌شود، مهرماه سال آینده این واحد آموزشی در پنج رشته تخصصی دانشجو پذیرش کند.

شیخی‌زاده با اشاره به ایجاد زمینه‌های پیشرفت و شکوفایی بیشتر شهرستان در عرصه‌های مختلف تصریح کرد: یک طرح بزرگ گاوداری به ظرفیت دو هزار و 500 رأس در زمینی به مساحت 60 هکتار با سرمایه‌گذاری میلیاردی و با پیش‌بینی احداث صنایع تبدیلی جانبی، در آینده نزدیک در شهرستان اجرایی خواهد شد.

فرماندار قروه افزود: دو مدرسه 12 کلاسه به منظور تأمین فضای آموزشی موردنیاز متقاضیان مسکن مهر در شهرک بلال و شهرک امام حسین(ع) قروه احداث خواهد شد.

وی با تأکید بر آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان با توجه به مساعد بودن شرایط جوی اضافه کرد: همه باید تلاش خود را برای اتمام به موقع طرح‌های عمرانی به کار گرفته و برنامه‌ریزی لازم برای ساماندهی امور در راستای خدمت‌رسانی بیشتر به مردم به کار ببندند.

وی گفت: باید با برطرف کردن عوامل نارضایتی در سطح شهرستان و احصاء مشکلات و تحلیل آن زمینه لازم برای رفع معضلات با توجه به اولویت فراهم شود.

شیخی‌زاده با یادآوری این نکته که انقلاب اسلامی ملت ایران مبتنی بر ارزش‌ها و آرمان‌هاست، دلیل اصلی ایستادگی ملت به پای انقلاب اسلامی را دفاع از این ارزش‌ها و آرمان‌ها دانست و بیان داشت: عرصه دیگری از ایستادگی، آگاهی و پشتیبانی از انقلاب اسلامی پیش‌روست که همان عرصه انتخابات است.

وی با تأکید بر اینکه باید زمینه حضور فعالانه و حداکثری مردم در انتخابات سال 92 فراهم شود تا مردم یک‌بار دیگر حضور خود را به رخ استکبار جهانی بکشانند، اذعان داشت: رعایت اصل بی‌طرفی از سوی مسئولان به عنوان امانت‌داران امین و قابل اعتماد و نیز عدم حمایت از کاندیدای خاص شرطی ضروری در عرصه انتخابات است.

شیخی‌زاده به شیطنت‌های استکبار جهانی و ایادی آن در آستانه انتخابات نیز اشاره کرد و یادآور شد: شایعه‌پراکنی و توطئه‌افکنی دشمن در این برهه دور از انتظار نبوده و نیست؛ به همین سبب تمامی دلسوزان نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران، مکلف به اطلاع‌رسانی در زمینه این شایعات به نهادهای امنیتی هستند.

وی در پایان گفت: تمامی امکانات و تجهیزات شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم در حال آماده‌سازی است.

انتهای پیام/79009/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول