اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبر داد

انجام 800 ویزیت رایگان بیماران در مناطق روستایی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: 800 مورد ویزیت رایگان از بیماران در مناطق روستایی استان زنجان صورت گرفته است.

انجام 800 ویزیت رایگان بیماران در مناطق روستایی زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سروری زنجانی ظهر امروز در جلسه ارائه خدمات به بیماران نیازمند اظهار داشت: به منظور رسیدگی به بیماران نیازمند دانشگاه علوم پزشکی خدمات خوبی را ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه خدمات فوق تخصصی و جراحی پلاستیک به صورت رایگان در برخی از مناطق محروم استان زنجان ارائه شده است، خاطرنشان کرد: 800 مورد ویزیت رایگان در این طرح گزارش شده است.

*ارائه خدمات رایگان به بیماران نیازمند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه 152 مورد عمل جراحی پلاستیک به صورت رایگان انجام شده است، تصریح کرد: بر اساس محاسبات صورت گرفته به میزان 150 تا 200 میلیون تومان خدمات رایگان به بیماران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه داروهای مورد نیاز بیماران خاص از طریق داروخانه شهید رجایی ارائه می‌شود، اضافه کرد: هیچ گونه کم و کاستی در ارتباط با داروهای بیماران خاص در استان زنجان وجود نداشت.

سروری با بیان اینکه در زمینه شاخص‎های سلامت رشد بسیار خوبی در استان زنجان وجود دارد، ادامه داد: در مجموع 17 مورد مادرانی که در برف مانده و شرایط اضطراری داشته‏اند، خدمات مورد نیاز ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه همه ساله خدمات پزشکی در قالب اردوهای هجرت توسط پزشکان بسیجی به بیماران ارائه می‏شود، تصریح کرد: اقدامات مورد نظر در مناطق محروم سامان یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان آمادگی کامل برای همکاری با موسسه خیریه امدادگران عاشورا را دارد.

انتهای پیام/73006/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول